2,8

Onvoldoende

6 reviews over Hotel Atlantic Paddington (New Atlantic) in het Nederlands

Robert Pullens, 12-6-2005

Robert

Ik ben er in augustus 2002 geweest. Ik had een 1-persoonskamer die in het souterain lag met uitzicht op een binnenplaats van 4 bij 4 meter (een complete vuilnisbelt). De kamer moest ik zelf maar gaan zoeken, want de jongen achter de balie vond het niet nodig om mij te vergezellen. Het meubilair hadden ze volgens mij zelf een keer in elkaar getimmerd met wat schroothout en vervolgens knalgroen geverfd. Het was er overal snikheet en het stonk. Het schuifraam kon slechts tien centimeter open. Het ontbijt was erbarmelijk; de borden waren net zo groot als schoteltjes en het brood was kleffer dan klef. Door de vele jeugd was er erg veel geluidsoverlast waar niet tegen opgetreden werd. Wees verstandig: geef iets meer geld uit en boek wat anders!

Gereisd anders in juni 2005

vdH, 20-4-2005

Geloof me, hier wil je als normaal mens niet bivakkeren. Té slecht, smerig, bouwvallig etc. voor woorden. Het ontbijt is niet om over naar huis te schrijven. Ik ben echt geen zeikerd, maar voor mij nooit meer dit hotel.

Wel positief: de ligging en bereikbaarheid. Maar dan kun je 's nachts net zo goed op een bankje op het station slapen.

Gereisd anders in april 2005

Sonja, 23-1-2005

Tjonge, ik zou willen dat ik deze site ontdekt had, vóórdat ik afgelopen maand in dit "hotel" terecht kwam!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle reacties tot nu toe: als je iets meer geld uitgeeft voor een kamer, heb je tenminste wèl een beetje comfort.

Tip: de naam van het hotel is veranderd in "Wake Up London"! Schijnbaar is het hotel overgenomen door een nieuwe eigenaar, want ze waren waren zowaar aan het verbouwen (véél lawaai en overlast)

Gereisd anders in januari 2005

sabine, 10-9-2004

ik vond het een vreselijk hotel. Toen wij op onze kamer kwamen zag ik de vreselijke kleuren. En bovendien was onze kamer niet zo schoon. Op delakens zaten allemaal haren, en die waren niet van ons. We waren er in de winterperiode, de verwarming stond veeeeel te hoog het was er bloed heet. En dan de smalle gangen en het kraken van de vloeren, we dachten dat het hotel elk moment kon instorten, het ontbijt kan wel overgeslagen worden. Het is natuurlijk een eenvoudig hotel, maar goed ik vind dat het hotel ten alle tijden schoon hoort te zijn. De bedden zijn ook niet erg comfortabel. Ik vind het absoluut geen aanrader. Het is echt een jeugdherberg. Niet geschikt voor ouderen vind ik en ook niet voor mensen slecht te been met al die rot trappen. Voor een paar euro meer heb je een veel beter hotel, daar ben ik nu wel achter.
Gereisd anders in september 2004

Graham, 8-9-2004

je moet van dit hotel niet te veel verwachten, het is gewoon een jongeren/studentenhotel.voordeel is wel dat de bar, waar Jimmy Chang achter de bar staat tot 3 uur 's nachts openblijft.

ontbijt kun je gewoon overslaan, ga lekker in het centrum ontbijten. Ideaal hotel als je een weekendje naar london gaat om een voetbalwedstrijd te bezoeken.

Inderdaad lange smalle gangen, en veel trappen als je op de bovenste verdiepingen zit, maar je bent er vaak maar heel even dus maak je niet druk

Gereisd anders in september 2004

Hugo, 25-6-2004

Ik ben een aantal weken in dit hotel geweest. Absoluut geeeeen aanrader voor mensen boven de 18. Echt een jeugdherberg met smerige smalle gangen, kille kamers met fel groene muren en doorgezakte stapelbedden. Dit hotel is te gevaarlijk om te overnachten! Achter de receptie staat een of andere ingehuurde Hongaar die maar slecht Engels spreekt. Absoluut géén prijs-kwaliteit verhouding!!

Mail me maar voor foto's of een reactie!

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic Paddington (New Atlantic) in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic Paddington (New Atlantic) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantic Paddington (New Atlantic) scoort een 2.83 uit 10 op basis van 6 reviews.