1 review over Hotel Astons Apartments in het Nederlands

Klein maar fijn

Christina, 24-11-2009

Aston Appartments is gelegen in een typisch Engels Herenhuis in een rustige fijne buurt, op loopafstand van de Metro Gloucester Road, 2 supermarkten, Restaurants en Pubs. De appartementen zelf liggen in een rustige straat.

De single studio wat ik geboekt had was erg klein, maar wel schoon en had alles wat je nodig hebt. Ik zelf zou de volgende keer wel liever een tweepersoons studio willen, aangezien ik 2 weken in London was. Het personeel is vriendelijk en jong, helpen jij meteen als je iets nodig hebt. Het is tevens mogelijk gratis te internetten in het 'receptie' kantoortje savonds tot 21.00 uur.

Gereisd zakelijk in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astons Apartments in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astons Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astons Apartments scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.