Hotel Ashley **

Matig

22 reviews over Hotel Ashley in het Nederlands

Basic

3 dagen London, 2-7-2017

Het is erg basic, zowel kamer als ontbijt. Het voldeed voor het rondstruinen in London met mijn dochter van 16. Het lag namelijk vlakbij het metrostation Paddington.

De hotelkamer was warm, er kon geen raam open, de gordijnen sloten amper en er zat een gat in het laken.

De badkamer is heel klein. De hotelkamer is erg gehorig, wat betreft waterboiler die aangaat als anderen douchen, wc doortrekken ed. Dit hoor je allemaal behoorlijk en ook s nachts werd ik er wakker van.

Voor het ontbijt kwam het personeel net te laat aan op de 2e ochtend, dus was niet alles klaargezet terwijl de gasten z.s.m. London willen bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Niet doen

N. de Graaf, 2-7-2017

De ligging van hotel Ashley is goed, leuk pleintje, dichtbij openbaar vervoer.

Het hotel echter is verschrikkelijk, oud doorgezakt bed, vieze deuren en muren.

Het badkamertje was redelijk nieuw, maar echt te klein.

Betaal liever iets meer voor een beter hotel.

Gereisd alleenreizend in januari 2017

geen 3 sterren waard.

aa spekman, 25-6-2017

Hotel ziet er niet zo mooi uit als op het het plaatje.het personeel was vriendelijk maar voor de rest heb ik er geen goede woorden voor.de reserveringen op de computer was een puinhoop,niet updated.,erg lawaierig maar dat is bekend bij het management maar ze doen er niks aan. wat jammer. Wij hebben 2 nachten haast geen oog dichtgedaan.Zeer zeker geen2e keer naar dit hotel.Een goed hotel voor backpackers
Gereisd met partner in juni 2017

Eens maar nooit weer

Joren, 22-5-2017

Via touroperator ben ik met de trein een kleine week naar Londen geweest. Mijn hotel was Ashley op Norfolk Square. Qua ligging erg gunstig omdat je op loopafstand van Paddington Station zit.

De kamers zijn achterstallig in onderhoud, missen hoop essentiele zaken zoals een kluisje om je waardevolle spullen in op te bergen en een lampje op je nachtkastje. Veel dingen zitten ook schots en scheef aan de muur bevestigd.

Het continentale ontbijt is ook niet echt wat je noemt geweldig, brood is wat droog en stug en het is heel beperkt. Je kunt gewoon merken dat dit hotel bedoeld is om zoveel mogelijk te verdienen aan de gasten tegen zo weinig mogelijk kosten. Het personeel deed wel heel erg z'n best om me te helpen toen bleek dat ik niet in het systeem stond (bleek een dag te laat te staan), dus daar is vrij weinig aan te merken.

Eerst zat ik op een eenspersoons kamertje die niet veel groter was dan een bezemkast. Je kon er je bagage niet fatoenslijk opbergen en de badkamer was erg klein. Daarna geupgraded naar een 2 persoonskamer en dat was een stuk beter maar nog niet perfect, het werd wel veel aangenamer om je avonden op door te brengen. Als je een beetje luxe bent gewent zou ik dit niet aanraden voor meer dan 2 dagen.

WiFi is goed, niets op aan te merken. Je hebt verschillende ketens zoals Burger King, McDonald's, Angus Steakhouse en Garfunkel's op loopafstand zitten en natuurlijk kleine restaurantjes waar je oa fish and chips kunt bestellen.

Ik raad de Oyster Card aan als je met het openbaar vervoer wilt reizen in Londen. Het is vergelijkbaar met onze OV chipkaart en is alleen geldig in Londen. Je krijgt per rit korting en het was in mijn ervaring nooit meer dan ongeveer 2 pond per rit.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

De meeste hostels zijn beter

Kuiper, 8-5-2017

Ons is gerenoveerde kamer beloofd. Maar ook wij zaten (mijn zoon en ik) in een kamer waar 3 bedden stonden terwijl we er maar 2 nodig hadden. Er was geen plek meer voor een stoel. Raam zat in een luchtschacht en was benauwd. Douche was klein. Geen plek om de toiletspullen ergens op te leggen. Hebben hotel geboekt omdat ik iets meer luxe wilde met mijn zoon, maar dit was weggegooid geld.
Gereisd anders in mei 2017

Verschrikkelijk!

Ingrid, 24-7-2016

Onze kamer had een raam, maar dat kwam uit op een luchtschacht, waardoor er geen zuchtje frisse lucht naar binnen kwam. De kamer was vreselijk benauwd en warm, waardoor we iedere ochtend beroerd en met hoofdpijn wakker werden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goed, proper hotel met een voorkomend personeel.

Latifa, 3-5-2016

Kamers hadden het jaar voordien een facelift gehad. Laminaat vloer, propere kamers en douches. Verzorgd en een goed onthaal
Gereisd met vrienden in mei 2014

Net gerenoveerd, kleinschalig hotel

Muldernathalie_906, 6-10-2013

Dit hotel is een kleinschalig net gerenoveerd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Kamers zijn eenvoudig, schoon en klein. Continentaal ontbijt. De ligging is goed, gelegen in een vrij rustige wijk op loopafstand van de metro station Paddington. Dit hotel is geschikt voor gezinnen met kinderen, groepen of stellen.
Gereisd zakelijk in september 2013

Ach...

Marloes, 24-3-2012

Nee, het is niet luxe. Maar goed, wat kan je verwachten voor dat geld op die locatie? Die is namelijk echt top, heel dichtbij een centraal metrostation.

Het hotel zelf: zoals gezegd, een slaapplek.

Het personeel was soms niet al te vriendelijk, vooral 's ochtends (zelfde personeel als de nacht ervoor... iets bij voor te stellen dus, maar moet natuurlijk beter ;)), maar er waren ook heel aardige en behulpzame personeelsleden.

En dan de kamer: wat mij betreft was het belangrijkste, schone lakens en handdoeken, helemaal in orde. Dat veel lampen niet werken, de radio (tja, uit het jaar nul) het niet doet, de kraan in de badkamer een beetje lekt en de badkamervloer gebarsten is, dat nemen we dan maar op de koop toe.

Eten: geen idee hoe het 's middags en 's avonds was, 's ochtends was het niet erg uitgebreid, maar wel genoeg!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Doffe ellende

doet er niet toe, 6-5-2011

2 nachten in dit afschuwelijke hotel geslapen ( als je van slapen kunt spreken)..toilet/douche lekte ...je stond in je eigen urine ..schimmel overal ..alles verrot en aftands...vreselijk gewoon ..
Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ashley bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ashley in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ashley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ashley scoort een 5.2 uit 10 op basis van 22 reviews.