Hotel Apex Temple Court ****

Apex Temple Court
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Apex Temple Court bij:

3 reviews over Hotel Apex Temple Court in het Nederlands

Mooi hotel met hele goede service!

Wereldsteden, 27-12-2012

Erg mooi hotel waar alles klopt en de service top is! Wij konden bij vroege binnenkomst al gebruik maken van onze kamer. Het personeel is erg behulpzaam, zelfs met een taxi op 1e kerstdag. Een zeer geslaagd verblijf voor een bezoek aan Londen.
Gereisd met partner in december 2012

Uitstekend hotel voor bezoek aan Londen

Bas, 26-12-2012

Mooi hotel gelegen vlakbij St. Paul's Cathedral en dichtbij metrostation. De kamer was luxe met een mooie badkamer. We zijn per vliegtuig aangekomen op Southend Airport en hebben vanaf daar de trein genomen naar Liverpool Street Station, vanaf daar zit je voor 8 pond met een taxi bij het hotel. De medewerkers zijn zeer behulpzaam.
Gereisd met partner in december 2012

Super hotel voor onze eerste bezoek aan Londen!

wouter_15, 14-6-2012

Tijdens het paasweekend hebben we 3 nachten verbleven in dit hotel, was toen net een maand open. Kamers netjes en schoon, luxe, evenals badkamer. Niet heel groot, maar van alle gemakken voorzien (gratis wifi, lcd, ipod-dock, strijkijzer etc).

Ligging zeer centraal, op loopafstand van Covent Garden en veel bekende plekken. Het ligt aan een drukke weg, maar iets dieper van de straat, dus geen geluidsoverlast. Het is wel een hotel midden in het centrum dus verwacht geen mooi uitzicht. Personeel vriendelijk en behulpzaam, zoals het hoort.

Boeking inclusief Full breakfast, waarbij je gebruik kon maken van een uitgebreid en lekker ontbijtbuffet maar ook van de kaart kon bestellen (inclusief).

Wij hebben ca €130,- per nacht betaald met een paasaanbieding incl ontbijt wat we dit 4sterren-hotel dubbel en dwars waard vonden als je kijkt wat we er voor kregen en wat een gemiddelde kamerprijs in Londen is. Maar bij een hogere prijs kan de prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk anders uitvallen.

Gereisd met partner in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Apex Temple Court bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apex Temple Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apex Temple Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apex Temple Court scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.