Hotel Apex City of London ****

Apex City of London

13 reviews over Hotel Apex City of London in het Nederlands

Prima Hotel

jeroen_snijders, 16-2-2012

Prima hotel in het hartje van London. Kleine, maar nieuwe en smaakvol ingerichte kamers.

Goed ontbijt, waarbij je naast het buffet ook nog van de kaart mocht kiezen.

Kortom een erg goed hotel voor een scherpe prijs!

Gereisd met partner in augustus 2011

Geweldig hotel

Fieke, 17-1-2012

In eerste instantie vond ik het hotel moeilijk te vinden(slaapgebrek?).

Aangezien wij om 10 uur 's ochtends aankwamen wilden we kijken of de koffers alvast geplaatst mochten worden, maar we mochten gelijk in onze kamer! Een enorme ruimte met een heerlijk groot bed. De badkamer was ook meer dan goed. Een enorm bad en een heerlijke aparte inloop douche. De service was ook erg goed maar weinig gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in december 2010

Tophotel: sfeervolle kamer, superschoon en luxe

Elle, 3-1-2012

Een cityroom geboekt en bij aankomst een upgrade gekregen naar een superior room. Enorm bed, grote ramen, luxe badkamer met inloopdouche en apart bad, zithoek met flatscreen en dvd-speler. Lekker luxe badhanddoeken en -artikelen. Een sfeervolle kamer met alles wat je nodig hebt. Het metrostation Tower Hill is op ongeveer 100-200 meter, loopafstand van de London Tower en Towerbridge. Je kan in het hotel zelfs dvd's lenen om te kijken. Omdat we niet in het ontbijt gegeten hebben of van andere services gebruik gemaakt hebben, kan ik niet veel zeggen over het personeel. Zou het iedereen aanraden hier en wij komen zeker terug als we weer naar Londen gaan.
Gereisd met partner in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Apex City of London bij:

Zeer grote luxe, ongezien in Londen

Wim, 29-8-2011

Dit is een business hotel dat tijdens de week onbetaalbaar is, maar in de weekends kun je er voor 100 euro per nacht baden in luxe. Groot bed, twee soorten kussens, luxe lakens, 2 gigantische flatscreens, grote zetel, bureau, inloopdouche, computeraansluitingen, gratis wifi... Minpuntjes: bijbetalen voor het prijzige ontbijt (4 euro voor een glasje sap!). Ligt ook iets buiten het centrum.
Gereisd met partner in augustus 2011

prima hotel

K. Wijnmalen, 28-9-2009

De tamelijk kleine, rustige kamer is schoon en goed en volledig ingericht: grote tv, strijkplank en strijkijzer, theeservies, airco etc. Het sanitair in de badkamer is fraai en goed onderhouden. Minpuntje is de beperkte kastruimte en het uitzicht op een dichtbijstaand kantoorgebouw. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Later uitchecken in verband met onze vlucht terug was geen probleem bijvoorbeeld. Het hotel ligt dicht bij het metrostation (3 minuten lopen ongeveer), maar de buurt is 's avonds uitgestorven.
Gereisd met partner in september 2009

supergoed hotel in hartje londen

Suzanne, 19-1-2009

Dit is echt een heel fijn hotel in hartje Londen, op een paar minuten lopen van Tower Bridge in een stille straat. De kamers zijn subliem (zeker vergeleken met vele andere Londense hotels), groot, nieuw en schoon met perfecte badkamer. Bedden goed, wel een beetje zacht. Bij het hotel zit een restaurant dat werkelijk heerlijk eten serveert tegen een redelijke prijs. Wij waren erg tevreden over ons verblijf afgelopen weekend.
Gereisd met partner in januari 2009

FS., 14-6-2008

Goed hotel. Mooie, nette kamers en mooie design badkamer (aparte douche en bad).

In het weekend erg rustig in omgeving. Vlakbij de Tower Hill. Is vnl. een zakenhotel, in het weekend ook goedkoper

Ongeveer 3 minuutjes lopen naar metro en circa 10-15 minuten naar Oxford Street(winkelstraat)

Ontbijt ook goed. Diverse soorten fruit ( mango,watermeloen, aardbei,ananas), beleg (zalm/kaas/brie) en broodjes. Volop keuze. Correcte bediening.

Absoluut de moeite waard en voor londense begrippen een goed hotel.

Gereisd met partner in juni 2008

Daphne Kegel-Zwart, 27-12-2007

In het weekend in een zakenhotel in London zitten is zeker een aanrader! Omdat veel zakenlui van zondag t/m donderdag in de stad zijn, hebben veel hotels (waaronder het Apex) een speciaal tarief voor de vrijdag t/m zondag. Supergoede prijs/kwaliteit verhouding dus!

Nette, rustig ingerichte kamer, genoeg bergruimte, hele mooie badkamer met ruime douche en apart bad (om de WC door te spoelen moest je echter wel twee handen gebruiken, zo hard moest je op het ingebouwde paneel drukken).

Het ontbijt hebben we de eerste keer in het bijbehorende Addendum (restaurant) genuttigd, dat was zelfs voor Londonse begrippen wel erg prijzig (£ 30,- voor twee personen een continental breakfast en niet al te uitgebreid), geen aanrader.

De ramen op de kamer konden niet open en de airco (climatcontrol?) was niet erg goed af te stellen, dat was jammer.

Verder ontzettend genoten!

Gereisd familie in december 2007

Monique en Christiaan, 15-11-2007

Goed hotel en voor Londense begrippen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat het niet heel dicht bij het centrum is gelegen (overigens wel een heerlijke rustige ligging). De metro ligt kort bij het hotel. Tip; maak een wandeling naar het centrum via het wandelpad langs de Thames!

Mijn vriend was jarig en de gevraagde taart kregen we gratis aangeboden. Compleet met tekst en kaarsjes! Helemaal top!

Supermooie kamer. Badkamer met bad en aparte douche. Enig nadeel: de ramen konden niet open.

Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met partner in november 2007

Lucie Jansen, 2-5-2007

Ik heb dit hotel enkele maanden van te voren geboekt via internet. Het is een schitterend modern hotel met luxe kamers. Lekker net iets groter dan normale londense hotelkamers. Let er wel op dat je bij 'prefrences' aangeeft als je géén rokerskamer wil. Ik heb om deze reden in een stinkende kamer geslapen (verder waren alle niet rokerskamers volgeboekt) en dat is jammer.

Het bed sliep heerlijk en ik heb erg weinig geluidshinder gehad. Helaas was het ontbijt niet inbegrepen in de kamer, dus los betalen á 12 pond pp of 16 pond per twee personen.

De ramen kunnen alleen open met een speciale haak die de service-dame hanteert.

Het hotel zit vlakbij de Tower en de Towerbridge. Dit gedeelte van de stad is voornamelijk business; verwacht geen bruisend stadsleven in deze buurt want in het weekend zijn de pubs hier gesloten!

Je kunt natuurlijk wel heel mooi een avond wandeling langs de River Thames maken en daarna fijn in bad! Ook de breedbeeld tv is prettig.

Gereisd familie in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Apex City of London bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apex City of London in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apex City of London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apex City of London scoort een 9.04 uit 10 op basis van 25 reviews.