Hotel An-nur **

4,2

Onvoldoende

6 reviews over Hotel An-nur in het Nederlands

albort jana, 4-11-2007

dit hotel dienst gesloten te worden en volledig gerestaureerd te worden. kamers heel klein en verwaarloosd, de tapijten zijn vies en vuil in heel het hotel, het bed en de lakens waren goed, het ontbijt bestond uit oude pistolets en er was enkel konfituur om er op te doen. we zagen dat de afwas met een badhanddoek gebeurde. ik had een 2 sterren hotel geboekt omdat we het enkel zouden gebruiken om te slapen en te ontbijten dus verwachte zeker geen grote luxe maar mocht wel proper en verzorgd geweest zijn. de ligging is goed, direkt aan de metro en aan het kensington park. ons zien ze in hotel an-nur nooit meer terug.
Gereisd met vrienden in november 2007

gaetan, 8-5-2006

Ben juist terug uit londen. Moesten normaal in appolo hotelo logeren maar er waren problement met de wc's in verschillende kamers dus werden we naar an-nur "hotel" gebracht. We mochten kiezen tussen 2 kamers. Wat een lift, de kamers als je dat zo kunt noement trekken op niets, gaten in de muren, duivenstrond op de vensters, roest op de grond van de badkamer, tv die niet ging, kamers niet gekuist,....

direct naar ons reisbureau gebeld en mochten rechtover gaan logeren in park lodge hotel.En zo was onze reis toch een meevaller

Gereisd anders in mei 2006

Edwin G, 26-8-2005

Goed bed ,vriendelijk personeel , goed onbijt alleen badkamer aan de kleine kant. Ligging van het hotel is goed 2min loopafstand van een mooi park en 2 min loopafstand van bus of metro. 1 min puntje mischien de lift is een beetje gammel.
Gereisd anders in augustus 2005

Lisa, 3-4-2005

1e indruk was slecht.We waren met 4 en kregen 1 grote kamer en 1 "kleinere". We moesten eerst in een gammel liftje en amai die kleine kamer was amper groot genoeg voor een 1persbed. Als we binnenkwamen moesten we over het ene bed kruipen om aan het andere te raken en de was niet meer dan een gat in de muur. We zijn meteen gaan kijken naar wat die "grote" kamer dan voorstelde en dat was net ok voor 2 bedden. Ik ben dan gelijk gaan klagen dat ik minstens een evenwaardige kamer wilde en die heb ik dan zonder veel gemor ook gekregen, gelukkig anders was ik er echt niet gebleven. Over het algemeen zijn de kamers klein en lawaaierig maar dat is nogal typisch voor London, het meubilair heeft zijn beste tijd wel gehad, in de badkamer kon je douchen, tanden poetsen en op toilet gaan tegelijk maar alles was wel proper.We zijn hier 2 nachten gebleven en al bij al hebben we het toch erg leuk gehad.
    Gereisd anders in april 2005

Konings, 9-6-2004

goed bereik via de metro.

De kamers zijn zeer klein, Wij hebben dit hotel alleen maar gebruikt voor een overnachting. Er is geen plaats om te zitten in de kamer, alleen op bed. Het ontbijt was lekker, met verse broodjes croissantjes e.d

Gereisd anders in juni 2004

Ton, 1-10-2003

Het is een eenvoudig hotel De kamers zijn zoals in veel hotels in Londen nogal krakkemikkig. De prijs/kwaliteit is goed. niet duur maar dan heb je ook niet veel :-) Het ontbijt daarentegen was uitstekend. broodjes, kaas, worst, kornflakes, koffie, thee, sap etc

etc Uiteraard kan dit een moment opnamen zijn geweest (wie staat er in de keuken zal ik maar zeggen) De ligging is oke en daar zal weinig aan veranderen :-)

Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor An-nur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel An-nur in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel An-nur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel An-nur scoort een 4.17 uit 10 op basis van 6 reviews.