Hotel Albion House **

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albion House bij:

1 review over Hotel Albion House in het Nederlands

Rosa, 13-12-2006

Slechte indruk van dit hotel, om 11:00r kwamen wij aan om de koffers te brengen en er werd ons verteld dat we pas om 14:00 konden inchecken voor het albion house (moesten ergens anders inchecken), bij terugkomst bleek er waterschade te zijn en moesten we maar genoegen nemen voor een basic room (geen wc/douche) voor hetzelfde bedrag. Het hotel deed geen moeite om ons toch een fijn verblijf in londen aan te bieden, maar we hadden het maar te nemen. De kamer bekeken was echt te erg voor woorden en toen kon er wel geld van af maar als nog te veel voor zo'n kamer. Uiteindelijk na 1 1/2 uur een boze discussie gevoerd te hebben ging mw. een ander hotel bellen en konden we daar wel een family kamer krijgen. Als nog niet zo mooi als de plaatjes van het albion hotel, maar alles was beter dan de kamer die ze ons eerst bood.

Ik zou hier niet heen gaan, deze mensen nemen je gewoon in de maling!

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albion House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albion House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albion House scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.