Hotel Airways

Vlakbij Victoria coach station

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

nooit meer

M., 28-6-2011

kleine vieze kamers. net genoeg ruimte om je tas naast het bed te zetten als je zelfs al in bed ligt. bed 1.40 breed maar doorgezakt. badkamer was klein maar wel schoon. muffe handdoeken.overal ligt gore vloerbedekking. het ruikt er muf en naar. ontbijt hebben we niet eens gedaan.
    Gereisd met partner in augustus 2010

WAARDELOOS

H en F, 10-10-2009

Super slecht hotel. Smerig en vies. Wij hebben er een eczeem van opgelopen. Schimmel in de douches een half opgegeten beschimmeld cakeje in een la. Lampen die kapot zijn en bed waar je de spiraalveren voelt.

Ontbijt werd geserveerd in de kelder, waar tuinmeubilair staat, dus plastic stoelen en tafels. 2 sneetjes toast met een kuipje boter en jam. Personeel wat slecht Engels spreekt en wat aldoor aan het bellen is met hun thuisland, waardoor je niet geholpen wordt. Een superslecht hotel.

Gereisd met partner in oktober 2009

Wegblijven

Dervoist, 8-1-2009

We hadden het Hanover geboekt, maar werden meteen de straat overgebracht naar het Airways. Daar kwamen we in een kelderkamertje terecht dat net groot genoeg was om een bed neer te zetten. Plaats voor een stoel was er niet, we hebben strootjes getrokken om wie er even recht mocht staan. Het was oud en vies, de douche was piepklein, vuil en verstopt en er werd slechts met grote weerzin en na heftig klagen schoongemaakt. Ontbijt kon genuttigd worden in een ruimte van 20 m2, waar 8 plastic tuintafels met 32 stoeltjes stonden. Na een kwartier gooide men vier sneetjes toast op tafel met een paar plastic cupjes jam. Maar geen borden, bestek of kopjes. Het enige koffieapparaat werd bewaakt door een psychotische Japanner die iedereen bedreigde die in de buurt kwam. Creditcard vonden ze niet zo leuk, ze hadden het liever contant. Geef je kaart daar niet uit handen zou ik zo zeggen, en let op dat je een kwitantie krijgt. Zelfde eigenaar als Hanover, zelfde rattennest.
    Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Airways bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airways in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airways zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Airways scoort een 7.2 uit 10 op basis van 4 reviews.