Aparthotel Acton Town

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Acton Town bij:

3 reviews over Aparthotel Acton Town in het Nederlands

Nooit meer!

Mickey, 30-6-2017

Erg ongastvrij personeel. Oude, smerige kamers waarvan de sloten niet of nauwelijks werkten. Onverklaarbare vlekken in vloerbedekking en op dekbedden. Het terras lag vol vuil (etensresten, oude bbq, sigarettenpeuken, emmer vol afval) en er stonden stoelen die te smerig waren om op te zitten. Op de site stond dagelijkse schoonmaak, maar ik vraag me überhaupt af of er wel schoongemaakt was. De flessen schoonmaakmiddel stonden in de badkamer. Misschien was het de bedoeling dat we zelfs dagelijks met n sopdoek aan de slag zouden gaan?! En het ergste van al was dat we waren geüpgrade naar deze kamer. Ik vraag me dan toch af hoe ernstig de andere kamer eraan toe was.... Er is maar 1 pluspunt te bedenken. Het hotel ligt op steenworp afstand van het metrostation Acton Town.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Nooit meer

Gabrielle, 27-6-2017

Super smerig hotel en zeer onvriendelijk personeel. Enige plus is dicht bij metrostation, maar ik zou de volgende keer iets meer betalen of verder naar het station lopen, maar dit hotel nooit meer.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Hier zullen we niet snel terug gaan

K Dirks, 12-1-2012

Het hotel ligt op een gunstige locatie, namelijk dicht bij het metrostation. Hierdoor ben je zo in het centrum van Londen. Dit is dan ook eigenlijk het enigste echte positieve aan het hotel. De kamers zijn klein en oudbollig. Verwarming stond volop aan en kon niet uitgezet worden. In de hoeken van de kamer was ook wat schimmel te vinden. Het ontbijt was heel beperkt, toast, jam, smeltkaas, gekookt ei en een voorverpakt croissantje. Verder waren de mensen van het hotel wel aardig hoor, maar ik geef liever in het vervolg 150 euro meer uit voor een iets luxer hotel dan dat ik hier weer naar toe zou gaan. Tja wat wil je ook voor 250 euro voor drie nachten en drie personen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Acton Town bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Acton Town in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Acton Town zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Acton Town scoort een 2.38 uit 10 op basis van 3 reviews.