Hotel Abcone ***

Abcone
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Abcone bij:

3 reviews over Hotel Abcone in het Nederlands

Prima voor een paar nachten

Francien Steunenberg, 3-11-2009

Met mijn twee kinderen van 10 en 14 heb ik 3 nachten in het Abcone hotel gelogeerd. De kamer was voor ons drieën wat aan de krappe kant. Zoals het vaak gaat met een extra slaapplek was de enige goede stoel een bed geworden, waardoor je meteen nergens meer kon zitten, behalve op het bed. Maar de bedden waren goed en de douche en het bad heerlijk. Het zag er keurig uit.

Hotel is vlak bij metrostation en opstapplek "hop-on/hop-off" tour, rechtreekse verbinding met Heathrow. Op loopafstand van Harrods.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Anita Wolters, 4-7-2006

Een zeer leuk, schoon, net en degelijk hotel. De ligging is perfect, in het centrum en toch een stille omgeving. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam op welk gebied dan ook. Een prima prijs - kwaliteit verhouding. Aanrader dus.
Gereisd met vrienden in juli 2006

Kramer, 16-9-2005

Een echt zakenhotel. Goede locatie, goede service. Prima ontbijt. Alles is wel klein : receptie, kamers, lobby, etc. Maar (inclusief de korting die wij kregen, in de zomermaanden) wel waard voor z'n geld. De locatie is goed. Een paar minuten lopen van een metro-station en vertier in de omgeving. Personeel is behulpzaam.
Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Abcone bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abcone in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abcone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abcone scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.