Hotel Abbey Hotel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Abbey Hotel bij:

1 review over Hotel Abbey Hotel in het Nederlands

Niet meer

Angela, 9-8-2009

Ben hier de afgelopen dagen geweest en voor engelse begrippen een schone kamer. Wel aan voorzijde zijn kamers ontzettend lawaaiig en het gaat de hele nacht door. Ontbijt stelt niets voor koffie of thee en wat toast met jam. Als extra kreeg je één croissantje. Wij hebben hier 1 dag gegeten en zijn toen 's morgens ergens anders gaan ontbijten. Ze waren vriendelijk in het hotel totdat wij vroegen of we de laatste nacht gedeeltelijk terug konden krijgen omdat we ivm staking niet meer in het hotel deden overnachten. Maar geen één tegemoetkoming. Toen ze het wisten hadden we zelfs de laatste dag geen schone handdoeken en was er niet schoongemaakt. Er zit wel een leuk winkelcentrum (Westfield) tegenover hotel en voor de avond veel leuke pubs. Maar bij mijn volgende bezoek in Londen ga ik hier niet meer terug. Want een hotel wat je op geen enkele manier tegemoet komt kan ik niet waarderen.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abbey Hotel in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abbey Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abbey Hotel scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.