Hotel Abba Queens Gate ****

Hotel Abba Queens Gate
Abba Queens Gate
7,7

10 reviews over Hotel Abba Queens Gate in het Nederlands

Uitstekend hotel voor een citytrip

Alex, 30-12-2015

Het hotel ligt in de luxe buurt South Kensington op een paar honderd meter afstand van de metrohalte. Vanaf deze halte kan je makkelijk verschillende lijnen richting het centrum nemen. De wijk geeft een prettig gevoel door de luxe uitstraling. Wij hadden een driepersoonskamer met drie bedden geboekt. De kamer was groot en luxe (grote openschuivende ramen en uitzicht op de straat). Wij vinden dit hotel een uitstekende uitvalsbasis voor een citytrip.

Nog een tip: neem geen ontbijt in het hotel (16 pond p.p.), maar loop naar de metrohalte South Kensington. Daar tegenover zit patisserie Paul, waar je voor 16 pond met 3 personen een uitgebreid ontbijt kan eten.

Gereisd met vrienden in december 2015

redelijk

Mieke, 12-6-2015

zeer kleine standaardkamers, smalle douche niet geschikt voor grote of corpulente mensen, 1 lift was stuk en werkte de hele week niet, lange wachttijden aan de lift. Mooi gebouw, rustige, mooie omgeving. geen attentie voor speciale gelegenheid
Gereisd met partner in juni 2015

Mooi van buiten, wat minder mooi van binnen

Naomi , 14-8-2012

We wisten van te voren dat het begrip '4 sterren' in een stad als Londen anders is dan de normale maatstaven. Abba Queens Gate is mooi van buiten, kamers zijn ook mooi, maar als je iets verder kijkt is het allemaal net niet en zeker geen 4 sterren zoals wij het normaal kennen. Wat vooral enorm stoorde wat de gehorigheid van de kamers. Het leek alsof er een kudde olifanten door het hotel stormde af en toe. Dit komt waarschijnlijk door het gebruik van laminaat ipv tapijt in de kamers. Badkamer is erg klein en het bed kraakte en piepte ongelooflijk. Voor een romantisch weekend dus iets minder geschikt. Personeel is allemaal Spaans (spaanse keten) en kan geen goed Engels en is daarbij extreem onvriendelijk. Onze geluidsoverlast opmerking werd ook totaal niet serieus genomen. Ligging is prima en de wijk is ook mooi!
Gereisd met partner in augustus 2012

heel leuk

Kyran, 9-10-2009

ik vond het erg prettig om daar te verblijven. de naam was er leuk en niet alleen de naam ook het personeel de kamers gewoon alles zeker de moeite om heen te gaan!
Gereisd met partner in oktober 2009

Tom, 20-10-2006

Zeer goed hotel en een prima uitvalbasis om londen te ontdekken. Het Abba Queens Gate hotel (zo heet het nu) ligt in een zeer chique wijk met mooie panden. Het ontbijt was super, zowel Engels als continentaal en zonder enige bijbetaling. Diverse bezienswaardigheden zoals o.a. het Natural History museum, Science Museum en Royal Albert Hall liggen om de hoek. De rest van London is makkelijk te bereiken via het nabij gelegen Metro station Gloucester Road. Wat mij betreft een aanrader!
Gereisd anders in oktober 2006

Elly en Lieke, 27-9-2006

Super hotel, goede bereikbaarheid. Op 5 min vanaf de metro. Super ontbijt met croissants en harde broodjes, vers fruit, cornflakes en yoghurt.

Ook engels is verkrijgbaar, staat allemaal bij het buffet.

Dus niks bijbetalen. goed kamer en vriendelijk personeel.

Gereisd anders in september 2006

Ed Vader, 9-5-2006

We zijn net terug van een 5-daagse trip naar Londen en hebben mede dankzij dit prachtige, mooi ingerichte hotel in het elegante Kensington een heel aangename korte vakantie gehad. Staff is gastvrij en hulpvaardig en de ontbijtzaal een plaatje! Kamer was mooi en ruim; de bedden prima. We hopen er nog eens terug te komen. Van harte aanbevolen!
Gereisd anders in mei 2006

A.Plunkett, 27-6-2005

Goed hotel en schoon. Het personeel is vriendelijk en klantgericht, in noodgevallen blijven ze rustig dit meegemaakt bij 2 valse brandalarmen.Ontbijt is goed, ruime keuze. Voor engels ontbijt moet bijbetaald worden.

De bereikbaarheid vanaf Glouchesterroad undergroundstation is goed ca. 5 minuten lopen.Het hotel ligt in een rustige wijk.

Naar dit hotel zal ik zeker terug keren,vooral omdat de prijs/kwakliteit goed is.

Gereisd anders in juni 2005

Anoniem, 10-2-2005

Correcte naam: Queens Gate Concorde Hotel. Lokatie: South Kensington (10 min vanaf station South Kensington). Goede uitvalsbasis, alles prima bereikbaar, naast het Science en Natural History Museum (NIET bezoeken in het weekend of anders 's ochtends als ze open gaan. Toegang is gratis en heel Londen loopt uit). Leuk hotel, kamers zijn schoon en netjes (maar verwacht niet het summum voor een 3* hotel in London) en ontbijt is redelijk. Je kunt wel het een en ander bijbestellen bij het ontbijt en daar betaal je ongeveer 4,50 GBP extra voor. Maar dan heb je wel veel meer keuze. Wijk is goed, rustig en luxe.
Gereisd anders in februari 2005

Eefje, 2-7-2004

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest en ik moet zeggen, het is echt een erg mooi hotel, had ik nooit verwacht, hele mooie moderne,gezellige en schone kamers!

Aardig personeel en een prima ( maar mager..) ontbijt. Ligt even lopen naar de metro, maar is een gezellige route! Prijs is zeker goed t.o.v de kwaliteit, is zeker een aanrader!

Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Abba Queens Gate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abba Queens Gate in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abba Queens Gate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abba Queens Gate scoort een 7.73 uit 10 op basis van 17 reviews.