Hotel Express By Holiday Inn Newbury Park

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Express By Holiday Inn Newbury Park bij :

5 reviews over Hotel Express By Holiday Inn Newbury Park in het Nederlands

Fijn Hotel!

Jeroen Schooten, 9-3-2014

Zijn er in het weekend van oud en nieuw geweest. Is ons erg goed bevallen. Goede ligging en metro dichtbij. Fijn hotel voor een weekend Londen!!
Gereisd met partner in december 2013

Prima uitvalsbasis voor Londen

Atty, 16-12-2013

Prima hotel, hele vriendelijke medewerkers. Bedden zijn geweldig. Ontbijt vond ik erg miniem. Behalve bacon geen vleeswaren bijv. Metrostation zo'n 5 min. lopen met een rechtstreekse verbinding met Londen centrum. 25 min reizen ong. Naast het hotel zit een McDonalds en benzinestation. Voor wie het weten wil. Gratis Wifi aanwezig.
Gereisd familie in oktober 2013

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding

louiza, 24-7-2013

Wij hebben dit hotel gekozen omdat wij met de auto naar london zijn gegaan. Het is wel 30-35 min met de metro(rodelijn) naar centrum van london. Het is overigens wel goed te doen! Hotel is gewoon netjes en schoon, kamers ook prima! Wij hebben alleen maar in het hotel geslapen omdat we de hele dag in london waren. Voor wat wij er waren is het hotel gewoon goed! Ontbijt is prima maar wat karig.
Gereisd met partner in juli 2013

Schoon, nieuw hotel

Fam Meerman, 17-8-2010

ver weg van centrum, ca 25 min met underground naar L'pool str station. Nieuw hotel, kamers ruim en schoon
Gereisd met vrienden in december 2009

Goed te doen voor een paar dagen

Ursula, 4-6-2010

Dit is een prima hotel als je niet perse in het centrum van Londen wilt blijven. De metro is maar 3 minuten lopen van het hotel (central line - rood- ). Je bent in ongeveer een half uur in het centrum (zone 4). Ontbijt is echt Engels, ik miste wel kaas en vleesbeleg maar goed, je bent nu eenmaal in Engeland (hou niet zo van jam). Bedden zijn stevig en de kamer was schoon. Goede service. Avondeten in hotel niet al te duur, maar geen culinair hoogstandje, wel genoeg. Benzine station op 50mtr heeft een goede winkel (broodjes fruit drank etc).

Als we nog een keer langer dan een paar dagen gaan dan zou ik iets dichter bij de stad gaan zitten.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express By Holiday Inn Newbury Park in Ilford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express By Holiday Inn Newbury Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express By Holiday Inn Newbury Park scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.