Pension Banks

Pension Banks
Banks

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Banks bij:

1 review over Pension Banks in het Nederlands

Leuk voor een keer

vanderBruggen, 25-6-2013

De service van dit hotel was rond uit slecht! Wij hadden een nacht te weinig geboekt en ons was beloofd dat wij bij aankomst een kamer bij konden boeken voor een bepaalde prijs. Eenmaal daar deden ze alsof ze er niks van wisten en konden we ongeveer 20 euro extra betalen, dit boven op de beloofde prijs. Uiteindelijk hebben we nog met de manager gesproken en hem verteld dat dit geen zaken doen is, maar wij kregen alleen een grote mond terug.

De kamer was wel erg groot en de bedden waren fijn! Het ontbijt was heel eenzijdig, een typisch Engels ontbijt, en verder kon je toast bestellen (gratis), hier kon je jam of boter op doen. Na drie dagen komt dit ontbijt je echt de neus uit, en we waren dan ook blij dat we 's middags zelf een broodje konden kopen.

De omgeving van het hotel is best leuk om even door heen te lopen, er zitten wat restaurantjes en cafeetjes dus als je terug komt uit het centrum hoef je je zeker niet te vervelen! Zeker een aanrader om even doorheen te lopen.

Gereisd anders in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Banks in Ilford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Banks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Banks scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.