Hotel Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound **

Hotel Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound
Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound
2,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound bij:

2 reviews over Hotel Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound in het Nederlands

benauwd, stoffig en beschimmeld

V., 12-1-2012

Kamers oogden schoon, maar de luchtkwaliteit was bar slecht!

Bovendien was het erg gehorig. Het is wel goedkoop, maar vookr een paar pond meer heb je het niet steeds benauwd.

Gereisd met partner in januari 2011

Dit hotel doen we niet meer.

J., 5-12-2011

Normaal ben ik erg tevreden over travelodge en ik ben dan ook niet de gemiddelde veeleisende klager die alle hotels basht.

Dit is een gemeende waarschuwing; De kamers op de benedenverdieping zijn extreem gehorig, de hal van de bovenverdieping loopt er namelijk overheen en de vloeren zijn van hout. Ik slaap door veel heen, maar hier lag ik wakker van. De kamers op de bovenverdieping hebben lekkage en daardoor schimmelplekken.

Alle kamers (we hadden 2 kamers én zijn eenmaal verwisseld ivm de gehorigheid) waren ook erg stoffig, dus absoluut af te raden voor astma patienten, we hebben het allebei de hele vakantie en tot dagen er na nog benauwd gehad.

Het hotel ligt midden op een parking en is +/- 10 minuten lopen van de bushalte, dit is echter niet heel veilig voor voetgangers, zeker in de avond. (dit laatste is geen enorm probleem, maar wel vermeldenswaardig.)

Mijn alternatieve voorstel is Heathrow Central travelodge, dit hotel is wel flink waar voor het (weinige) geld wat je betaalt

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound in Hounslow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Heathrow Heston M4 Westbound scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.