Hotel Hilton Garden Inn London Heathrow Airport ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Garden Inn London Heathrow Airport*** bij :

14 reviews over Hotel Hilton Garden Inn London Heathrow Airport in het Nederlands

Opgepast voor ongewenste bezoekers!

bart neyts, 14-1-2014

Ik en mijn vrouw hebben slechts 1 nacht in dit hotel overnacht. rond ongeveer 23 uur ging plots onze kamerdeur open!

Ikzelf was reeds aan het slapen maar mijn vrouw had dit gemerkt en is rechtop in bed gaan zitten. Dit hadden de indringers blijkbaar gehoord en een mannenstem zei; " Sorry, wrong room", waarna hij terug de deur dicht deed. Ik ben toen ook wakker geworden en ben de deur op slot gaan doen.

De deur gaat normaal gezien enkel open met onze scankaartjes maar dit moet blijkbaar iemand geweest zijn met een kaartje waarvan een loper is gemaakt.

De volgende dag zijn we dit gaan melden aan de receptie. De bediende zei dat ze dit ging natrekken.

Even later op de bus hoorden we van een medereiziger dat hij net hetzelfde had tegengekomen, daar hadden ze het licht aangestoken ook. Toen wij hem vertelden dat we hetzelfde hadden tegengekomen, ging hij het ook melden aan de receptie.

Hij kwam bij de hotelmanager terecht en hij zweerde dat dit onmogelijk was.

Oppassen dus.

Gereisd met vrienden in december 2013

Aanrader !

De Vetter B, 28-10-2013

Mooi en heel net hotel , super vriendelijk en behulpzaam personeel .

Tot in de puntjes gepoetste kamers ! Lekker ontbijt ,met alles op en aan . Ook vegetarisch eten . Je kan er van 6u tot 10u ontbijten , in het weekend tot 11u .We hadden er 2 overnachtingen , lekker geslapen . Geen overlast van de vliegtuigen , ondanks de landingsbaan op 100 meter .Ingang van de metro letterlijk achter de hoek van het hotel .

Ideaal hotel als je een weekendje wil winkelen in Londen . We komen hier zeker terug en raden dit hotel aan iedereen aan . TOP !

Gereisd met partner in oktober 2013

prima hotel ,goed bereikbaar met de underground

henk uit Kampen, 30-7-2013

ondanks de grote drukte werd het uitgebreide ontbijtbuffet doorlopend aangevuld ,van de naastgelegen start/landingsbaan van Heathrow wordt niets gehoord, wel van de badkamerkraan, de Piccadillyline Underground stopt naast het hotel, conclusie: een uitstekend en betaalbaar hotel
Gereisd met vrienden in juli 2013

Mooi en net hotel

britvandenbrink, 27-11-2012

Mooi en netjes schoon hotel. wel ver van London city af.
Gereisd met vrienden in november 2012

Mooi netjes hotel

m_exterkate1967, 21-11-2012

Vriendelijke mensen, je kunt er iets kleins eten maar ook à la Carte. Kamers zijn netjes, van de langsvliegende vliegtuigen hoor je niets.

Mooie nette badkamer, waterkoker op de slaapkamer met koffie en thee.

Ontbijt is goed, inclusief witte bonen in tomatensappen, spek en eieren natuurlijk. Maar ook kleine croissantjes, toast, broodjes, yoghurt met cornflakes of vruchten. Fruit is.er ook, handig om mee te nemen.

Ment een half uurtje ben je in hartje Londen met de tram, ideaal.

Wij zijn met touroperator geweest en dit is ons heel goed bevallen.

Gereisd met partner in november 2012

Mooi/schoon hotel voor een weekendje Londen

s.van.riet-ayal, 9-7-2012

Met een reisorganisatie in dit hotel verbleven tijdens een weekendje Londen. Vanuit het centrum makkelijk te bereiken met de metro. Binnen het half uur bij het hotel. Ligt dichtbij de luchthaven en de vliegtuigen zijn hoorbaar, maar zeker niet storen. Kamers zoals het hoort, netjes, schoon en mooi. Met koffie en thee faciliteiten. Top! Kleine maar fijne luxebadkamer, niets op aan te merken. Ontbijt op z'n engels, maar genoeg alternatieven in brood, vleesbeleg, cornflakes en fruit. Helemaal niet verkeerd! Voor een kort verblijf in de omgeving goed te doen! Wie hier overnacht is verzekerd van een net hotel in Londen (en dat is in het centrum onbetaalbaar of niet te vinden...).
Gereisd met vrienden in juli 2012

prima hotel dicht bij een metro station

jan willemsen, 4-1-2012

hotel is goede plek om te verblijven.

schoon, goede kamers, perfect ontbijt

met de metro ca 30 minuten naar het centrum

Gereisd met partner in december 2011

gastvrijheid bij het personeel

Linus, 16-8-2011

Goed schoon hotel, tikje ver van Londen af maar we werden elke dag opgehaald door de bus.

Heel fijn personeel.

Gereisd familie in juli 2011

Duidelijk Airport Hotel

chippie, 22-11-2010

Het is een prima hotel voor een nachtje of twee. Lekker dichtbij de terminal welke met de bus dienst goed is te bereiken. (deze bus dienst is niet gratis!) Op 5 minuten lopen ligt een metro station waarmee je in 35 minuten in hartje londen zit.

Het hotel heeft wel wat onderhoud nodig. Personeel is vriendelijk maar de kamers kunnen echt wel een likje verf gebruiken. Het ontbijt is voldoende.

Er is in de omgeving verder niets te beleven, het is echt een airport hotel.

Gereisd zakelijk in november 2010

Perfect stopover-hotel

Erik & Sandya de Ruijter, 26-3-2010

5 minuten (1 station) van LHR airport plus dan nog 5 minuten lopen; perfecte ligging, al zijn metro-enkeltjes nu veel duurder dan met Oyster-kaart.

Gewoon goede 3/4-sterren kamer met o.a. thee/koffie, haardroger, goede bedden, sofa. Prijzen zijn excl. ontbijt maar dat hebben alle Jurys inns.

Gereisd alleenreizend in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Garden Inn London Heathrow Airport in Hounslow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Garden Inn London Heathrow Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Garden Inn London Heathrow Airport scoort een 8 uit 10 op basis van 43 reviews.