Hotel Holiday Inn London Heathrow Ariel ***

Hotel Holiday Inn London Heathrow Ariel
Holiday Inn London Heathrow Ariel
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn London Heathrow Ariel bij:

5 reviews over Hotel Holiday Inn London Heathrow Ariel in het Nederlands

Zeer schoon, vriendelijk personeel, top.

., 22-1-2014

Voor een overnachting in de nabijheid van de luchthaven, schone kamers, bekwaam personeel, graag nog eens terug.
Gereisd anders in januari 2014

Aanbevelenswaardig.

., 27-12-2013

Het nadeel van deze Holiday Inn in vergelijking met de andere Holiday Inn bij Heathrow Airport is, dat men iets verder met de bus moet rijden. Toch klopt hier alles. De prijs was goed. De ontvangst was heel vriendelijk. De kamer was schoon. Het ontbijt was zelfs geschikt voor 5 - sterren. Het verblijf in een rond gebouw heeft ook iets grappigs. Alleen het geluid van Heathrow Airport is misschien voor sommigen storend. Voor ons was het geen probleem.
Gereisd anders in december 2013

Geweldig hotel en luchthaven Heathrow zeer centraa

., 24-12-2013

Ik was in dit hotel en ik ben vanaf Noordengeland naar London vertrokken. De ligging is echt super. Slechts enkele minuten naar de terminal en het geweldige is dat de luchthaven zo centraal ligt en toch zo zijn de kamers mooi geluidsdicht. Met de opbouw van het hotel was ik zeer gelukkig, omdat de bouwstijl rond was en niet het standaard vierkantige. De kamer was voldoende, hiermee bedoel ik alles wat uw hart begeert hoewel het niet zo groot is maar toch zeer ruim. Het hotel heeft een pendeldienst naar iedere terminal. Het hotel heeft een geweldig ontbijt, mooie kamers en zeer vriendelijk personeel, wat willen we nog meer. Graag weer.
Gereisd anders in december 2013

Goedkoop hotel aan de luchthaven.

., 18-12-2013

Vlakbij de luchthaven Heathrow gelegen. De busterminal op de luchthaven kan je gratis met de buslijnen 105 & 111 bereiken (halte: Harlington Street). McDonald's en een tankstation in de buurt. Rokersgedeelte voor het hotel (overdekt). Sky-televisie in de bar. Betaalbare kamer met uitzicht op de binnenplaats, geen minibar. Eurostekkers kan je krijgen aan de receptie. Nadeel: postkaartjes worden er niet op de post gedaan!

Er is een betere Holiday Inn vlakbij de luchthaven

., 1-11-2013

Het hotel is al wat ouder en de kamers zijn niet echt gezellig. In die straat is er nog een Holiday Inn die beter is. De volgende keer zal ik die boeken. De wifi kan ik hier in geen geval aanbevelen.
Gereisd anders in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn London Heathrow Ariel in Hayes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn London Heathrow Ariel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn London Heathrow Ariel scoort een 7.88 uit 10 op basis van 5 reviews.