Hotel Travelodge Wembley ***

Hotel Travelodge Wembley
Travelodge Wembley

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Travelodge Wembley bij:

2 reviews over Hotel Travelodge Wembley in het Nederlands

het was wel aardig

Leo, 27-8-2009

Qua ligging niet erg centraal en ook niet mooi gelegen, maar goed te doen via trein/metro verbinding, zonder overstappen kom je direct in het centrum uit. Het is absoluut NIET luxe, maar het is ook zeker niet duur vergeleken met andere hotels in Londen. Voor jongelui die niet te veel willen besteden aan een slaapplek, maar wel een lekker bed willen hebben is dit ideaal.

De kamers waren schoon en ik ben dus niet beroofd, maar mij viel wel op dat het personeel twee nectarines heeft meegenomen. Tja, beetje raar, maar toch niet echt zo een groot probleem.

Geen ontbijt gehad (zelf bolletjes gesmeerd, veel goedkoper!).

Het was er erg benauwd (lees stikheet), maar het was buiten ook ruim 26 graden en de ramen konden vanwege de veiligheid maar 5 cm open. Als het raam open is, heb je veel last van het verkeer, bij gesloten raam hoor je niets.

Gereisd met partner in augustus 2009

nooit meer

fam. teunissen, 28-11-2008

dit hotel is niet betrouwbaar.als je gaat ontbijten dan gaan een of meer personeelsleden je kamer in. je laat je tas boven als je gaat ontbijten en meld aan de bali welk kamernr je hebt ,als je terug komt is je portemonaie leeggehaald, dus pas op!!!!!!!en ik niet alleen met mij nog andere reisgenoten ook beroofd.
Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Wembley in Ealing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Wembley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Wembley scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.