Hotel Jurys Inn Croydon ***

7,8

39 reviews over Hotel Jurys Inn Croydon in het Nederlands

Prima hotel voor bezoek London

Wilma, 8-5-2015

Goed hotel om met de auto naar London te gaan. Parkeergarage aan de overkant. En de metro/treinstation in 5 minuten lopen en vandaar binnen 20 minuten in Londencentrum.

West Croydon heeft zelf ook een mooi winkelcentrum en een gezellige winkelstraat.Goed ontbijt en gratis Wifi.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Goed prima hotel!

Semmeke, 8-10-2014

Voor een voetbalreisje een weekend in dit hotel verbleven. Prima hotel, aardig personeel. Ontbijt was uitgebreid en genoeg keuze. Kamers groot, en een heerlijke douche. Als ik dan toch een minpuntje moet bedenken dat er geen gratis WIFI was.
Gereisd met vrienden in april 2014

Goed hotel met goede metro verbinding in de buurt

Jos, 3-6-2014

Dit hotel gebruikt voor ons weekend in Londen

Goed hotel

Gereisd met vrienden in april 2014

Goed Hotel

Maryleen & Theo, 29-10-2012

Weekend verbleven in dit hotel. Goed verzorgd, prima prijs- kwaliteit verhouding. Goed ontbijt, leuke bar. Alleen belachelijk dat wifi per 24 uur 10 pond kost. Dit moet gratis zijn. Groot winkelcentrum aan de overzijde. Ga er zeker terug.
Gereisd met partner in oktober 2012

leuke hotel

Vladimir, 23-8-2011

ook met touroperator paar dagen in london geweest. hotel ziet er wel goed uit en ontbijt voldoet ook aan de wensen, van alles wat.

één nadeel dat het +/- 1 uur rijden is met de bus van hartje london.

plus punt de heinekenblikjes die voor 1 euro p/s. gekoeld gedronken kon worden in de bus. hele sixpackie gekocht dus niet verveeld in de bus!

Paar min. lopen door croydon en je komt leuke restaurantjes en clubs tegen wat we niet verwacht hadden. ( Club TigerTiger is zeker een aanrader. voor de echte party people onder ons!!!!) Zorg ook voor dat je als je de clubs inwilt je ID/PASSP. niet vergeet. Bij binnenkoms werden we 2x op legi gecheckt. Plus 7 pond entree. zeker waard iig.

We waren iig katje lam leuk stukkie terug lopen typisch engels. Nachtportier ook goede gozer hij had me nog geholpen met die sigarreten automaat wel 8,50 pond armer maar lekker daar voor nog een paar peukies gerookt. Zo iig de goed hotel, maar het word geen 2e keer dat ik hier terug kom.

Peace

Gereisd met vrienden in mei 2011

Goed hotel, schone kamers, maar ongure buurt

Lisa, 25-6-2011

Ik ben samen met mijn ouders 4 dagen naar Londen geweest met Effeweg. We verbleven in dit hotel. De buurt is erg onguur, maar als je wat verder van de stad afloopt kom je in een nettere buurt met erg leuke restaurants! Maar goed.. als je met een busreis hier verblijft maakt de buurt niet zo erg uit! Verder zijn de kamers erg schoon en is de service goed. Ik zou alleen niet in de bar gaan eten, omdat ik de prijs kwaliteit verhouding niet erg goed vind (duur eten, middelmatig wat je krijgt)
Gereisd met oudere kinderen in april 2011

schone kamer, wel gek buurtje

Anna, 16-1-2011

Wij zijn met Effeweg naar London geweest voor 4 dagen. Wij verbleven in dit hotel, dus het dorp waar we in zaten hebben we zelf niet bezocht. We werden namelijk elke ochtend opgehaald met een bus en aan het eind van de dag weer afgezet. We zagen tegenover het hotel wel altijd een groepje hangjongeren en hoorden vaak sirenes, maar daar hadden we verder niets mee te doen. Het ontbijt was prima, vanalles wat. Als je ergens om vroeg werd het voor je geregeld. Wel waren de bedden klein en het bad was lang maar heel ondiep. Wel erg schone kamers!
Gereisd met vrienden in mei 2010

Niet fijn.

Jan Vlaar, 21-12-2010

Sterke sigarettenlucht in de kamer.

Verder nette kamer.

Dronken mensen op de dansvloer, in de gang, in de bar en in de kamer naast ons.

Sommigen wilden vechten met elkaar.

Veel lawaai door feest direct naast het restaurant.

Restaurant was 1 keer gesloten door een feest.

In de troosteloze wijk rond het hotel was alleen MacDonalds.

Kamer was koud, kachel duurde 20 minuten.

Omdat door een feest er zoveel lawaai was, moest de aardige receptioniste ons schreeuwend uitleggen hoe de kachel werkte.

Ontbijt was slecht.

Dit hotel was niet fijn.

Gereisd met vrienden in december 2010

Prima hotel voor een citytrip naar Londen

Dutch family, 10-8-2010

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gezin met twee kinderen onder 12 kan op een kamer. Kinderen slapen op slaapbank. Kamer prima in orde, airco is een beetje luidruchtig, raam open levert lawaai van verkeer zeker aan de voorzijde van het hotel.

Afstand tot hartje Londen: 5 tot 10 minuten lopen naar Station East Croydon, 15 minuten (1 stop in Clapham Junction) naar Victoria Station, vandaar diverse metroverbindingen. Parkeren auto in parkeergarage aan overzijde (max. 36 pond per week excl. 20% korting via hotel).

Eten relatief eenvoudig: weinig keus buiten het English breakfast.

Al met al een aanrader voor een kort bezoek aan Londen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Mooi en goed hotel

Mevr. W., 5-5-2010

Hotel Jurys Inn ziet er mooi en netjes uit. 3 liften. Ontbijt was prima broodjes yoghurt etc. Kamer was groot. Raam kon open. Airco deed het goed.

1 nacht last gehad van pratende enzingende mensen in de kamer naast ons, zelfs oordoppen hielpen niet meer. Receptiegebeld. Binnen de kortste keren was het stil en daarna zijn we netjes terug gebeld door de receptie. Compliment voor receptie.

Aan de overzijde zit groot winkelcentrum Whitegift.

Enig minpuntje hotel zit ver van Londen.

Gereisd met vrienden in april 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jurys Inn Croydon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Croydon in Croydon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Croydon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jurys Inn Croydon scoort een 7.83 uit 10 op basis van 42 reviews.