Hotel Croydon Park ****

7,5

14 reviews over Hotel Croydon Park in het Nederlands

Viel wat tegen

Saida Voet, 1-6-2016

De 3 persoons kamer was prima schoon, maar wel wat achterstallig onderhoud.

Op een uitzondering na was het personeel kort en afstandelijk en weinig behulpzaam.

We hebben tot 3x aangegeven dat het toilet niet of zeer slecht doorspoelde, hier is alle 4 de dagen niets aan gedaan.

Alhoewel er bij het ontbijt een bord staat dat er rekening wordt gehouden met allergieën heeft mijn dochter niet in het hotel kunnen ontbijten (nee, we maken het niet zelf, we kopen het in en weten dus niet wat er in zit)

De eerste nacht werden we gewekt door het brandalarm, de 3e nacht heel vroeg wakker door zeer luidruchtige kinderen en slaande deuren in naastgelegen kamer.

De dames van de kamerschoonmaak waren wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Toppertje, maar let op!

Bas, 11-2-2016

Wij zijn met de auto ( Wat overigens prima te doen is) een midweekse naar Londen gegaan. Aangekomen geholpen door vriendelijk personeel en naar onze kamer verwezen. Wij hadden een 3-per. kamer geboekt, maar het "bijzet bedje " zakte je onderhand doorheen. Uiteindelijk konden we voor een vriendenprijs naar een andere kamer verhuizen. Prima kamer met een mooi uitzicht, en lekkere bedden natuurlijk.

Het hotel ligt 3 min lopen vanaf het station of tramstation. Ideaal om snel in Londen te zijn, je doet er ongeveer een half uurtje over.

Het hotel ligt ook heel dicht bij het centrum van Croydon. Leuk en gezellig centrum waar je ook veel leuke eettentjes hebt.

Wij hebben er geen last van gehad, maar je slaapt wel een luide omgeving. Je hoort vliegtuigen, veel sirenes , treinen en auto's. Maar je weet als je naar Londen gaat dat het nooit echt super stil is.

Gereisd met vrienden in februari 2016

net hotel

az71, 23-8-2015

Het hotel ligt zo'n 20 minuten reizen met de trein vanaf Londen bridge. Het is niet ver lopen vanaf het treinstation. De kamers zijn netjes en het was prettig een waterkoker op de kamer te hebben miste alleen wel een koelkastje. Het personeel was niet erg vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Croydon Park bij:

Goed hotel voor een goede prijs

A.Visser , 28-11-2014

Wij zijn net terug vanuit Londen. Wij hebben bewust voor dit hotel gekozen, en wisten van tevoren, dat het niet in het centrum van Londen lag... dit is echter geen probleem, want je loopt de straat uit zo het station op en met 15 minuten ben je in het centrum van Londen. (Londen Victoria)

Het scheelde voor ons 400 euro met een hotel in het centrum van het Londen en op basis van een algemeen goede indruk van voorgaande reacties hiervoor gekozen. Absoluut geen spijt van.

Wij sliepen er toch alleen maar.

Het ontbijt vonden wij wel wat duur voor wat je ervoor krijgt, en ook het buffet vonden wij tegenvallen. Al was het ook niet echt heel slecht.

Verder erg vriendelijk en gastvrij geholpen.

Onze kamer was prima, schoon, ruim en heerlijke bedden.

We zouden dit hotel goed kunnen aanbevelen.

Gereisd met partner in november 2014

fijn hotel dichtbij Londen

A. Jansen, 29-7-2014

wij zijn met 2 kinderen van 13 en 15, 3 nachten verbleven in dit hotel. Mooie kamers met gratis Wifi. Helaas hadden we geen 2 kamers naast elkaar, wel op dezelfde gang. Ontvangst Wifi niet overal even goed. Ruime kamers met fijne bedden en een zitbankje of stoeltje. Waterkoker met thee/koffie en mineraalwater op de kamer. Goed gegeten in het hotel al vonden wij het avondbuffet erg duur. Op ca 15 minuten lopen mooi centrum waar we heerlijk italiaans hebben gegeten bij Bella Italia, gelegen richting winkels waar ook een grote Primark zit.

Treinstation op 5 minuten lopen van Hotel. In een kwartier ben je bij London Bridge of London Victoria.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Prima Hotel.Uitstekend voor stedentrip.

DENE, 23-4-2014

Het personeel is vriendelijk en geeft goede service.

We hebben hier 5 dagen gelogeerd en zijn zeer tevreden.

De kamer is schoon, ruim met een lekker boxspringbed.

Inclusief koffie,thee en mineraalwater.

De badkamer heeft een heerlijk bad met een goede douchestraal.

Met de gehorigheid valt 't wel mee. Als je normale hotelgasten naast je hebt.

Er is jammergenoeg géén kluisje op de kamer.

Maar je kunt je waardevolle spullen bij de receptie in de hotelkluis doen.

We hadden logies geboekt, maar hebben ook bij "Brasserie Oscar" in het hotel à la Carte gegeten. dit is een aanrader. (zie foto's)

Ook de Wellnesruimte is inbegrepen.

Met het kleine zwembad en de heerlijke Hot Whirlpool.

Voor een lekkere ontspanning, na een dag door Londen te hebben gewandeld.

Met de trein zit je in 15 minuten in het centrum van Londen.

Tip: Koop een Travelcard-dagkaart op 't station. ( Kost GBP. 8,70 p.p.p.d.)

Geldig van 09.30 u.- 04.00u. in 1 tot 6 zones voor alle openbaar vervoer.

Gereisd met partner in april 2014

Overnachtinghotel

ib, 5-1-2014

Hotel dat goed is voor te overnachten, waarvoor wij het ook gebruikte. Sanitair in de badkamer zou inderdaad kunnen worden opgefrist, maar is ok. Op de kamer koffie en thee. Wij hebben geen last van buren of lawaai.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Aardig hotel maar een beetje vergane glorie

hmolenaar32, 9-1-2013

We zijn hier met de kerst geweest en het is echt een hotel als je vrijwel niet op de kamer bent. Kamers zijn nl zeer gehorig (smorgens om half 7 werden we gewekt door spelende kinderen naast ons). daarnaast merk je aan de badkamer en de dekbedden dat het toch wat minder is. Vlekken op het dekbed (dus niet de hoes) en sanitair dat gedateerd is. Ontbijt vonden we ok maar soms erg druk.

Positief is dat parkeren 5 pond p dag is en dat is goedkoop in of rond londen.

Gereisd met partner in december 2012

Prima verblijf, gastvrij en kindvriendelijk

jesch, 3-5-2012

2 volw. & 3 kinderen (7-11-13) hebben genoten van 3 excursiedagen Londen. Prima verblijf, goede verbinding met hartje Londen, gastvrij & kindvriendelijk hotel (geen speelparadijs, maar ze zijn wel graag geziene gastjes). Lekker eten. Schone kamer. Als er iets is, gewoon zeggen, ze staan open voor feedback en lossen het gewenste ter plekke op.

Wij hebben geen minpunten te vermelden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Prima voor stedentrip

s_j_plaizier, 2-8-2011

Dit hotel ligt op nog geen tien minuten lopen vanaf een station, waardoor je binnen 20 minuten op bv. London Bridge aankomt.

De kamers hebben betere tijden gekend en zijn vrij gehorig.

Hoewel wij met twee personen waren, lag er maar 1 set handdoeken in de badkamer.

Parkeren was bij de prijs inbegrepen, voor wifi betaalden wij 10 pond voor 24 uur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Croydon Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Croydon Park in Croydon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Croydon Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Croydon Park scoort een 7.49 uit 10 op basis van 15 reviews.