Hotel Holiday Inn Sutton ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Sutton bij:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Sutton in het Nederlands

Geweldige service!

Marjolein, 10-7-2012

De service is erg goed. De hotelmedewerkers zijn graag bereid om je te helpen met je bagage. Toppunt was hoe goed rekening gehouden werd met mijn dieetwensen. Iemand is speciaal naar de winkel gegaan om allerlei glutenvrije producten voor mij aan te schaffen, zonder die extra in rekening te brengen.

Het hotel beschikt over een zwembad (met jacuzzi) en fitnessruimte waar je kosteloos gebruik van kunt maken.

De kamers zijn schoon en voorzien van een waterkoker met koffie- en theezakjes, een föhn en een flatscreen tv. Er is geen koelkast in de kamer.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Mwa..... matig

Ries&Lien, 7-1-2011

Vorige week nog in het Holiday Inn in Sutton geweest.

Kamers zijn gewoon normale kamers met redelijke bedden. Sanitair en douche oké maar niets spectaculairs. Personeel bij de receptie is vriendelijk in de bar s'avonds niet echt. Ontbijt is echt teleurstellend. Kei droog brood en broodjes. En van alles is er weinig en er wordt slecht bijgevuld.

Ligging van het hotel is goed.

Het ligt redelijk ver van Londen maar het trein station is binnen 10 minuten te bereiken met de voet. En als je een travelcard voor 7 pond 50 koopt kun je de hele dag reizen met de trein, metro en de bus.

Al met al zijn we niet mega enthousiast over dit hotel maar. Maarja, tis maar een bed en een dak over je hoofd. De meeste tijd brachten wij door in het super vette Londen !

Gereisd met partner in december 2010

voor herhaling vatbaar, SUPER!!!!

familie a.c. van der steenhoven, 12-1-2009

goede ligging(10 min. van station.)

vriendelijk personeel.

mooie rustige kamer 4pers.

heel goed ontbijt.

goede bewaakte parking en betaalbaar!

Mooi zwembad en sauna gratis voor gasten.

Perfecte service.

Als veelvuldige reizigers vinden wij dit een topper!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Sutton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Sutton in Carshalton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Sutton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Sutton scoort een 7.75 uit 10 op basis van 3 reviews.