Hotel Radisson Blu London Stansted Airport ****

Hotel Radisson Blu London Stansted Airport
Radisson Blu London Stansted Airport
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Radisson Blu London Stansted Airport bij:

13 reviews over Hotel Radisson Blu London Stansted Airport in het Nederlands

Dicht bij vliegveld

Rebecca Bella, 22-5-2016

Het hotel is bijna op het vliegveld. Er is in de buurt geen restaurant of winkel. Wij kregen een hele warme en muffe kamer. Dit hebben we gemeld en we kregen meteen een andere kamer! Dit keer een kamer met uitzicht op het vliegveld. Het ontbijt was super. De prijs van de drankjes in de bar waren duur. Er was een mooi zwembad met sauna. Op het vliegveld ben je in een uurtje met de trein in Londen! Hotel goed toegankelijk met rolstoel.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Super hotel

verwijst, 30-1-2016

wij hadden een zeer vroege ochtend vlucht, we kwamen aan in londen stansted rond 7 uur smorgens lokale tijd. De incheck tijd was 15:00. Toen we vroegen of we eerder op de kamer mochten omdat we moe waren was dit geen probleem en we mochten ook nog eens ontbijten ( beide kostenloos ) hele vriendelijke mensen en alles kan geregeld worden. Mooi hotel, genoeg ontbijt keus. Kamer schoon , gratis wifi doet het perfect . Zwembad stelt niet veel voor maar is ook niet nodig ( wel een sauna en stoomcabine) hele fijne ervaring! Het enige minpunt is dat het vrij duur is. Wij zaten aan de achterkant van het hotel , erg veel van de opstijgende en landende vliegtuigen hoorde je niet. Treinstation is ook bij het vliegveld. ( beide 1 minuut lopen )
Gereisd met partner in januari 2016

dicht bij de luchthaven

mirjam, 5-11-2012

Wij verbleven hier omdat dit dichtbij de luchthaven is.En wij hele vroege vlucht hadden. Verder wilde ik weer in Radisson verblijven. Bij het inchecken was het druk. Toen wij aan de beurt waren moesten wij aantal vragen invullen omdat mijn moeder rollator heeft. Dus vanwege brand voorschriften moest zij aantal vragen invullen en ze kreeg uitleg over de nooduitgangen. Ik vond wel goede service. Ik wilde nog gebruik maken van zwembad die was op zondag al om 2000 dicht. Verder geen gebruik gemaakt van ontbijt. In verband met vroege vlucht.Hotel kamer zag er prima uit. Wij hadden thema oceaan. Kamer keek uit op receptie beneden. Dus dat was even wennen dat wij geen buiten lucht kregen.En als je gordijnen open had iedereen je kon zien. De nacht was kort. de volgende ochtend werden we keurig gewekt door de telefoon van de receptie.
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Zeer goed hotel!

CKAK, 13-9-2012

Ideaal, 2 minuten lopen vanaf de luchthaven. Prachtige entree, vriendelijk personeel. Er was iets mis met de reservering, maar er werd meteen van alles voor ons geregeld zodat we toch zo snel mogelijk naar een kamer konden. Heb qua eten alleen in het hotel ontbeten en dit was zeer uitgebreid!
Gereisd met vrienden in juli 2012

Goed zakenhotel

Fam Tromp, 12-3-2012

Mooi hotel met perfecte kamers op 5 min lopen (via overdekt pad) van vertrek hal.

Zeer goed (king size) bed en goede douche. Dat is wat de zakenreiziger op doorreis nodig heeft. In- en uitchecken gaat zeer snel.

Voor een perfecte steak moet je het New York restaurant in het hotel proberen. En de wijnbar met wijntoren (ca 10 m) moet je zien.

Gereisd zakelijk in maart 2012

Beetje ver van centrum Londen

Leonieke Wiertz, 14-12-2011

Je stapt je vleigtuig uit en het eerste wat je ziet als je naar buiten kijkt is het hotel. Binnen vijf minuten loop je overdekt naar binnen. Prachtige luxe ambiance in de hal, het zwembad daar in tegen was een beetje vergane glorie maar gelukkig langer open ipv eerder gelezen berichten op internet.

Familiekamer was perefect, je zou kunnen vallen over de kwaliteit van het tweede bed in de familiekamer maar de ruimte maakt dat zeker goed.

Nog nooit eerder zo'n fantastisch ontbijt genoten maar daar was de prijs ook naar. De tweede dag brak de anderhalf uur reistijd naar het centrum van Londen ons wel op. Er wordt gesproken van 75 minuten maar die zijn in het drukke stadsverkeer niet haalbaar. Toch bleek Easybus de snelste en het klantvriendelijkst!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Geweldig Hotel

Frotter, 13-7-2011

Zaterdag 18 juni 2011 aangekomen op London Stansted. Direct vanaf het vliegveld het hotel in, ideaal! Ontvangen door vriendelijk personeel!

In ongeveer 40 minuten ben je met de trein naar het centrum van London.

Heerlijk gegeten in het restaurant, maar is wel vrij prijzig. Op het vliegveld zelf zitten genoeg eetgelegenheden en 24-uurs winkel.

Het hotel beschikt over een net zwembad, stoomcabine & sauna in de kelder van het hotel, met beperkte openingstijden.

Prima hotel!

Gereisd met vrienden in juni 2011

Perfect airport hotel

Ran, 9-6-2011

Dit is wel heel handig, gewoon lopend van je hotel de terminal in. Verder gewoon een heel goed modern luchthaven hotel. Grote kamers met een enorm bed, efficiente afhandeling van in- en uitchecken, complete badkamer met bad en alle extra's op de kamer die je maar kan verwachten. De ligging blijft het belangrijkste pluspunt, de prijs het grootste struikelblok, want goedkoop is het niet.
        Gereisd zakelijk in juni 2011

uitstekende ervaring

pietersma, 3-5-2010

Geweldig hotel op loopafstand van Stansted Airport. Supersnelle check-in. Heerlijke bedden en een goede douche. Nette kamers met verschillende thema’s. Absoluut geen vliegtuiggeluidsoverlast. Goede spa. Goed restaurant. Jammer genoeg is het ontbijt erg duur en niet inbegrepen. Bij Ponti’s op het vliegveld heb je voor de helft van dat geld een prima Engels ontbijt.
        Gereisd met partner in januari 2010

Prima hotel, waanzinnige wijntoren!

Fam. Jansen, 25-5-2009

Na een gemiste vlucht dankzij (...) helemaal top ontvangen in dit airport hotel.

Supercorrect en behulpzaam personeel, moderne, schone kamers, goed eten, perfecte ligging op vliegveld London-Stansted.

De wijntoren is een belevenis op zich, een trapeze-acrobate haalt de bestelde fles uit het ca. 12 meter hoge glazen wijnrek, hoe verzin je het, zie de foto

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu London Stansted Airport in Stansted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu London Stansted Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu London Stansted Airport scoort een 8.53 uit 10 op basis van 30 reviews.