Hotel DeSalis

Hotel DeSalis
DeSalis
1,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel DeSalis bij:

1 review over Hotel DeSalis in het Nederlands

Overnachtingshotel

Mariska, 12-1-2012

Dit hotel hadden wij geboekt omdat het vlak bij het vliegveld zou liggen. Het was nog een half uur rijden. Er was een service om met busjes naar het vliegveld te worden gebracht. Echter was het de volgende ochtend een puinhoop en konden wij niet in het busje van ons tijdstip. Daarna hebben we (inmiddels minstens een kwartier later) een plek opgeëist in het volgende busje, omdat er weer niet genoeg plek was. Na veel gestress toch optijd kunnen inchecken op het vliegveld. De hygiëne liet ook te wensen over: haren in de badkamer en veel stof overal. Het enige positieve was dat het hotel er mooi uitzag; leuke schilderingen op de muur van het restaurant. Al met al geen aanrader: je kunt beter een nachtje in Londen blijven slapen en heel vroeg de trein nemen naar Stansted!
Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DeSalis in Stansted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DeSalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DeSalis scoort een 1.5 uit 10 op basis van 2 reviews.