Hotel King William IV ***

Hotel King William IV
King William IV

1 review over Hotel King William IV in het Nederlands

Ideale herberg, maar meer ook niet.

Roy, 19-8-2013

Het hotel leek in eerste instantie meer op een café met wat slaapkamers erboven. Eenmaal boven leek het wel gewoon op een appartementencomplex. Dit was voor ons ideaal, aangezien wij met een klas op excursie waren. We konden zo eerst 's avonds wat drinken daar en dan naar bed. Het was best een gezellig ding met aardige bediening. De kamer waar wij waren had niet zo'n heel mooi uitzicht. Je keek op de River Thames en verder lag er een grote weg voor. Het personeel was verder wel aardig, maar meer ook niet. Wat me verder tegenviel was het ontbijt: je had een mandje met (droog) brood dat je kon roosteren of gewoon op eten. Uit het beleg was niet veel te kiezen: je had twee soorten jam en dat was het. Verder werden er wel verse pannenkoeken en omeletten gebakken. Kortom: ons ontbijt was vijf morgens pannenkoeken. Verder waren de kamers wel goed, maar alleen als je geen mensen bij je had die snurken. Je lag tenslotte met acht mensen op één kamer. De bedden waren wel weer verrassend goed.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King William IV in Sedgeford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King William IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel King William IV scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.