Hotel Shendish Manor ****

Hotel Shendish Manor
Shendish Manor

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shendish Manor bij:

1 review over Hotel Shendish Manor in het Nederlands

Mooie plek, maar waardeloze service

Tessa, 16-8-2012

Een mooi hotel, echt Engels, op een groot terrein met grote grasvelden rondom. Kamers keurig en comfortabel. Echter kregen wij een heel smal bed 1.40m en de receptie gaf aan dat er nou eenmaal geen bredere bedden waren. Ze hadden er echter geen erg in dat mijn zus ook eenzelfde reservering had gemaakt en wel degelijk een verdieping hoger een supersize tweepersoonsbed in de kamer had. Het voorliegen van gasten vind ik erg ongepast. De service in het algemeen was zeer slecht, van gastvrijheid hebben ze niets begrepen. Ook barservice beneden peil. Eten serveren zonder bestek en 15 minuten wachten tot je uiteindelijk kunt beginnen. Heel jammer. Mooie plek, maar vanwege de slechte service zullen wij er niet zo snel opnieuw boeken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shendish Manor in Hemel Hempstead, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shendish Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shendish Manor scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.