Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Highfields Farm in het Nederlands

Fantastisch!

kees de graaff, 26-8-2014

We zochten even snel een B&B dichtbij Harwich, zodat we de volgende dag in alle vroegte op de boot konden. We hadden niet durven dromen dat we hier terecht zouden komen, wat een fantastische B&B!

Gastheer en -vrouw Ed en Anna hebben vroeger voor de Britse tv gewerkt en runnen nu een boerderij als B&B. We werden uiterst hartelijk door Anna ontvangen met thee en zelfgebakken scones. Ed gaf ons meteen een rondleiding langs al hun dieren (kippen, paarden, varkens) die we mochten aaien. Daarna wees hij ons de weg naar de pub, waar we buiten in de "beer garden" mochten eten.

De kamer en badkamer waren geweldig en de volgende ochtend genoten we van een heerlijk ontbijt vol zelfgemaakte (en door buren aangeleverde) dingen. De Stena Line boot was vervolgens in 5 minuten bereikt.

Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Highfields Farm in Harwich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Highfields Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Highfields Farm scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.