Hotel Holiday Inn Express London Stansted Airport ***

Hotel Holiday Inn Express London Stansted Airport
Holiday Inn Express London Stansted Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Express London Stansted Airport bij:

11 reviews over Hotel Holiday Inn Express London Stansted Airport in het Nederlands

Prima hotel voor 1 nacht, zacht matras

Bas_127, 15-8-2014

Goed voor 1 nacht, verwacht geen luxe ontbijt (gewoon redelijk voor een dergelijk hotel), zacht matras, prima bar en veel tv zenders voor als je uitgeput na een paar dagen londen even wil relaxen.
Gereisd met partner in augustus 2014

Redelijk

Linda, 25-11-2013

Ligging t.o.v. station/vliegveld door shuttle prima te doen. Ontbijt was echt te summier. Verder hadden we een dag geen warm water voor te douchen. Dit werd echter zeer correct afgehandeld door de overnachting terug te betalen.

We konden dag van aankomst vroeg inchecken, wat natuurlijk erg prettig is aangezien we al om 810 uur landden op Stansted Airport.

Gereisd met vrienden in november 2013

Alleen voor 1 overnachting!

veld.can, 23-4-2012

Omdat onze vlucht al vroeg vertrok vanaf Stansted de avond van te voren vanuit Londen hier ingechecked. Is een typisch 1 nacht hotel. Bediening matig. Eten zeer matig (zelf bestelling doorgeven en meteen afrekenen en zelf drank naar tafel brengen. Dus eerst betalen en dan pas komt men het eten serveren) Kamers zeer matig. TV deed het niet en de matrassen zijn zeeeer zacht. Slecht geslapen. Ontbijt vanaf 6 uur (pover) De shuttle-bus rijdt elke 30 minuten en kost 3 Pond pp (kinderen tot 16 gratis) Nogmaals, goed voor 1 nacht. Starbucks en McDonalds op loop afstand. Kamers pover en efficient ingericht. Maar daar is de prijs dan ook naar! Dus moet ik niet zeuren. Doelgroep: 1 dags slapers die vroeg moeten vliegen. Motto van personeel: "die zien we nooit meer terug". Gewoon laat aankomen, beetje eten potje bier, wat slapen en lekker vertrekken.
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Great

Fam. Philipsen, 25-2-2012

Wij zijn over alle kritiek die er gegeven is wel tevreden. Wij hebben geen negatieve ervaring opgedaan zeker niet wat betreft de prijs / kwaliteit verhouding. De familiekamer is niet aan te raden met groter kinderen, gezien een bedbank na een vermoeide dag slecht slaapt. We hielden er rekening mee dus hebben we de dunne matras op de grond gelegd, opgelost. We hebben in de ochtend de koffers in het hotel achter gelaten, en hoefde geen extra rid me de bus te betalen omdat de chauffeur wist dat we de koffers alleen maar af gegeven hadden.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

fijn hotel, vlak bij het vliegveld

wilma en peter, 9-10-2011

Het hotel was vlak bij het vliegveld. een shuttlebus is aanwezig bij het vliegveld. 2 pond om mee te rijden.

Ontbijtje was goed en de kamer zag er keurig uit. Fijne bedden.

Alleen om in Londen te komen moet je bij het vliegveld een bus nemen.

Ongeveer een uur en een kwartier om bij een metrostation te komen.

( bv. het Liverpoolstation en dan kan je een dagkaart kopen voor ongeveer 6 pond per dag voor zone 1 en 2

Gereisd met partner in oktober 2011

Prima zakelijk hotel

Ralf, 17-7-2011

Prima zakelijk hotel voor één nachtje, vlakbij het vliegveld, helaas niet te lopen maar een shuttle bus rijd je er naar toe. Kamer en ontbijt prima.
Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Prima hotel voor doorgaande reizigers

ejanssen, 5-6-2011

Dit hotel was prima. Schone en rustige kamer. Dit hotel kan zichzelf hoger in de markt zetten door met een volledig ontbijt vanaf 04.00 ipv 06.00 uur. Veel reizigers moeten (zeer vroeg opstaan om hun vlucht te halen op Stansted. Prijs/kwaliteit is prima. Is aanrader als afsluiting Londen trip, ook gezien de prijs.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Aanrader als je vroeg of laat reist

Mostafa, 29-10-2010

Hotel is een aanrader voor reizigers die laat of vroeg vanaf Stansted vertrekken. Ik heb zelf de fout gemaakt om het als standplaats voor een korte vakantie in Londen te gebruiken en dan maak je veel reiskosten. Reden was dat ik laat aankwam en vroeg vertrok en dus ook niet veel keus had.

Wat betreft het hotel was ik uitermate tevreden. Het is simpel ingericht en het ontbreekt je aan niks.

Shuttlebus tussen hotel en vliegveld kost 2 pond p.p. per rit. Toch prijzig voor een rit van 2 minuten.

Gereisd met partner in oktober 2010

Quad room / SLECHT bed voor de kinderen!!!!

Irene, 28-2-2010

Voor 3 personen gaat het prima. De quadroom had een tweepersoonsbed en een zeer slechtwe kwaliteit slaapbankstretcher van 1.20 breed. Het bankje lag erg hard. Het ijzeren frame was duidelij voelbaar en onze kinderen rolden steeds naar elkaar toe in dit ´bed´ onder het 1 persoonsdekbed!!!

Er lagen nog vieze sokken en klein geld op de vloer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

fijn hotel bij Stansted airport

Jolanda, 29-10-2009

Wij hadden een familiekamer met 2-persoons bed en een bankbed. Bankbed was hard door het ijzeren frame. De kinderen hebben op het dekbed gelegen en onder het laken; een goede oplossing! Het tweepersoons matras was goed van hardheid maar je rolde allebei naar het midden toe. Kamer was heel mooi en modern. Jammer dat er geen raam open kon maar de airco deed het goed. Prima ontbijtbuffet!!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express London Stansted Airport in Harlow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express London Stansted Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express London Stansted Airport scoort een 7 uit 10 op basis van 11 reviews.