Hotel Elizabeth Orwell Felixstowe ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elizabeth Orwell Felixstowe bij:

2 reviews over Hotel Elizabeth Orwell Felixstowe in het Nederlands

Een grandioos hotel

walter, 26-8-2010

We hadden dit hotel gevonden op internet. We bleven hier slechts een nacht omdat we naar een concert in Felixtowe gingen. Wat een luxe zeg, we kregen spontaan een upgrade voor een kamer aangeboden. De kamer was zo groot als een balzaal. De badkamer was ook zeer ruim. Het ontbijt de volgende ochtend klonk als een klok. Heel veel keuze uit fruit, broodjes, beleg noem maar op. Zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in maart 2007

Ideaal en betaalbare luxe.

Peter Driessen, 11-7-2009

Een prima plek als uitvalsbasis voor de omgeving te verkennen. De kamers zijn goed maar je zou er meer van verwachten als je binnen komt in het hotel. Gezellige bar en veel luxe zit gedeeltes.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elizabeth Orwell Felixstowe in Felixstowe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elizabeth Orwell Felixstowe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elizabeth Orwell Felixstowe scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.