Hotel Gonville ***

Hotel Gonville
Gonville

5 reviews over Hotel Gonville in het Nederlands

Had een mooi hotel kunnen wezen

Ton van Haarst, 28-8-2011

Een Hotel voor 171 pound ofwel als je in euro betaald 200 euro (+6 euro) mag je iets meer verwachten.

Kamer zeer goed tenzij je in een kamer voor minder vallide mensen gestopt word.

Vroeg in de middag aangekomen en we konden naar 3 uur pas de kamer inchecken.We hebben cambrigde bezocht en s'avonds kregen we onze kamer.

De volgende morgen douchen was helaas niet mogelijk omdat je genoodzaakt ben om te gaan zitten, tevens de douchekraan gaf alleen zeer heet water en als je hierbij bij de receptie komt wordt dit met een grapje afgedaan. We konden geen douchekraan bedienen????. Nadien nog de hotelmanage aangeschreven en deze heeft met een sorry, volgende keer beter.

Gereisd met partner in juli 2011

Goed hotel

Debby, 6-5-2011

Ik ben hier verbleven met een groep studenten toerisme en het hotel is mij zeer goed bevallen. Het opmerkelijke van dit hotel was dat je een oud gedeelte had en een nieuw gedeelte. De nieuwe kamers waren heel erg modern ingericht en daar was niets op aan te merken. De oude kamers waren wat ouder ingericht en minder goede kwaliteit maar zeker niet slecht! Wel was het zo dat de oude kamers ruimer waren.

Het ontbijt was lekker hier en goed verzorgd. Er werd ons uitgelegd hoe alles te werk ging op een vriendelijke manier. Je kon ook pakken wat je wilde want het ontbijt was onbeperkt eten. Wel moest je bijbetalen voor de warme en grote gerechten, maar dit was voor ons toch niet van toepassing.

Het hotel was gezellig ingericht en je had ook een grasveldje met een klein terrasje wat erg gezellig is als het weer meewerkt. Het centrum is zo ongeveer 10 a 15 minuten lopen vanaf het hotel. Een prima hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in april 2011

Zeer goed hotel.

Lars, 29-4-2011

Ik ben hier afgelopen week geweest met een grote groep studenten toerisme.

Prima hotel op een goede locatie in Cambridge. De kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel zagen er echt fantastisch uit. Modern ingericht met een prima badkamer. De kamers in het oude gedeelte van het hotel zijn echter van mindere kwaliteit. Het ontbijt was prima verzorgd en er was vriendelijk personeel. Bij het hotel ligt een groot grasveld waar, bij mooi weer, heerlijk een paar uur in alle rust op het gras gelegen kan worden. Voor de winkels moet echter wel een minuut of 10-15 gelopen worden.

Mijn conclusie is dat ik zeer te spreken ben over dit hotel.

Gereisd zakelijk in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gonville bij:

Goed hotel met super ligging

Danique en Josée, 24-7-2010

Goed hotel met net gerenoveerde kamers met goede badkamer en super douche.

Vlak bij het station en centrum, maar toch lekker rustig.

Vraag naar een kamer aan de achterkant!

Ontbijt niet uitgebreid maar er kan van alles bijbesteld worden.

Aardig personeel dat graag wil helpen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2010

Laura, 6-6-2006

Super hotel

goede ligging

lekker ontbijt en een goede mooie kamer

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gonville bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gonville in Cambridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gonville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gonville scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.