Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Acorn Guesthouse in het Nederlands

Voor alleen bed & Breakfast, aan te bevelen

henk.menger, 4-8-2011

Hadden een drie persoons kamer B&B geboekt. Bij aankomst zag de eigenaar de derde persoon en bood meteen aan, zonder bij te betalen. dat we 2 kamers kregen i.p.v. 1.

Kamer was voor ons doel, alleen slapen en s'ochtends een ontbijtje ruim voldoende.

Keuze uit 3 soorten ontbijt, Englisch, continental of vegetarisch. Heeft ons allen goed gesmaakt, men kon vragen wat men wilde en men kreeg het ook meteen, zonder enig probleem. Kamer en douche waren schoon. Vriendelijke mensen. Zorgde voor de taxi, sprak een ritprijs af, zelfs voor onze reis terug naar Stansted Airport. Taxi was met 3 personen net zo duur als met het openbaar vervoer en duurde de helft daarvan. Voor een bezoekje aan Cambridge aan te bevelen B&B.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Acorn Guesthouse in Cambridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Acorn Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Acorn Guesthouse scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.