Hotel White Hart

Hotel White Hart
White Hart

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor White Hart bij:

1 review over Hotel White Hart in het Nederlands

Nooit meer terug

J., 29-7-2013

The White Hart is duidelijk een oud hotel. Men wil later dit jaar gaan renoveren. Het eten was redelijk (kleine porties). De 1e tafel waar we zaten plakte. Toen we dit vertelde werd er erg laconiek gereageerd. In de gebakken eieren zaten nog eierschalen. Ook hierop werd niet echt gereageerd (behalve een sorry). Op de kamer van de kinderen vonden we een glasscherf. Ook hier kregen we niet meer dan een sorry. Voor het ontbijt bestelde we hard gekookte eieren. Deze werden zacht gekookt geserveerd. Ook hier weer een soort van sorry. Zeker niet erg klantvriendelijk
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Hart in Braintree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Hart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel White Hart scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.