Hotel Premier Apartments Nottingham

Hotel Premier Apartments Nottingham
Premier Apartments Nottingham

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premier Apartments Nottingham bij:

1 review over Hotel Premier Apartments Nottingham in het Nederlands

Katy, 16-2-2008

Mooi ruim appartement...Voorzien van alle comfort.Nadeel is als je aankomt en de receptie is niet aanwezig.Ze sturen je van te voren per mail wel aanwijzingen hoe je dan binnen moet komen,maar dat was zeer onduidelijk.Ook als je zonder auto komt moet je door de parkeergarage naar binnen!Dat was niet duidelijk aangegeven....Om de hoofddeur door te komen was ook een heel gedoe...Met je sleutel onder de vensterbank door....dat stond ook niet in de mail.

Gelukkig waren er andere gasten die mij dit verteld hebben....Raar was wel dat mijn creditcard het niet deed...Blijkbaar willen ze cash innen...want verder deed mijn creditcard het wel in Nottingham...

Gereisd alleenreizend in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Apartments Nottingham in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Apartments Nottingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Apartments Nottingham scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.