Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nottingham Gateway*** bij :

1 review over Hotel Nottingham Gateway in het Nederlands

Mooie buitenkant

s_j_plaizier, 9-11-2012

De buitenkant van het hotel geeft een posh indruk. Parkeren is ruim voldoende en gratis. Eenmaal binnen ziet het er nog aardig uit. Onze kamer op de eerste verdieping was in orde. Wij hebben hier drie nachten doorgebracht.

Een van de bedden had een diepe kuil, wat door een kamermeisje werd opgelost met een extra dekbed eronder (het was na 18.00 uur). De volgende ochtend kwam er een nieuw matras.

Mijn zoon trok de deurknop van de badkamer omdat deze klemde. Gelukkig kon hij er nog uit.

Het restaurant geeft standaard ontbijt, redelijk uitgebreid. Op de vloer lagen etensresten van het diner de avond ervoor. Oploskoffie die te lang heeft gestaan.

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nottingham Gateway in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nottingham Gateway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nottingham Gateway scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.