Hotel Travelodge Loughborough Central

Hotel Travelodge Loughborough Central
Travelodge Loughborough Central

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Travelodge Loughborough Central bij:

1 review over Hotel Travelodge Loughborough Central in het Nederlands

Basic en prima

tiarahvw, 20-4-2013

Prima hotel in het midden van Loughborough. Echt maar 5 minuten lopen vanaf het centrum. Wij hadden een ontbijtbox erbij besteld, maar als wij geweten hadden dat het centrum zo dichtbij was, hadden wij dit niet gedaan. Supermarkten en winkels genoeg voor een lekker ontbijtje.

De bedden zijn echt heerlijk en de kamer heeft precies wat je nodig hebt. Geen luxe maar wel erg netjes. Het personeel is ook erg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Loughborough Central in Loughborough, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Loughborough Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Loughborough Central scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.