Matig

1 review over Camping Wild Rose Park in het Nederlands

Voldoende voorzieningen, rustig gelegen.

Ieniemini, 16-8-2011

Camping heeft 2 delen waar gecampeerd kan worden verdeeld over het terrein. Elk heeft een eigen toiletgebouw. Bij het blok waar wij verbleven zijn 3 douches voor de dames voor zo'n 100 plekken. Dat levert wel eens wachten op. Sanitair niet nieuw maar wel schoon. Controle zichtbaar op de camping. De camping is niet vlak, dat levert met name met veel regen problemen op (zoals wij ondervonden bij een dag volop regen). Plekken zijn groot genoeg en ze doen niet moeilijk over wat je er op zet of hoe je het er op zet. Wij mochten bij aankomst zelf een plek uitzoeken ondanks dat we gereserveerd hadden. Zowel gras pitches als hard standing. Camping ligt rustig aan een doodlopende weg.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wild Rose Park in Appleby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wild Rose Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wild Rose Park scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.