Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Inter Continental Resort Tahiti bij :

2 reviews over Hotel Inter Continental Resort Tahiti in het Nederlands

RH Boks, 3-5-2008

In december 2006 - januari 2007 , 18 dagen in dit hotel verbleven aanvankelijk geboekt met ontbijt, en elke avond aldaar gegeten, bij afrekening na 18 fantastische dagen kregen we spontaan een enorme korting, de reden was dat we zolang hadden verbleven , wat een superservice, bediening, eten 3 sterren en al het andere maakt dit hotel tot een absolute topbestemming
Gereisd met partner in januari 2007

Tineke, 23-10-2007

Geweldige witte-broods weken gehad in dit hotel. We hadden een presidental-suite en het was echt super!

Ga er heen!

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter Continental Resort Tahiti in Tahiti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter Continental Resort Tahiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inter Continental Resort Tahiti scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.