Hotel Bora Bora Nui ****

Bora Bora Nui

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bora Bora Nui bij:

2 reviews over Hotel Bora Bora Nui in het Nederlands

Debby, 22-8-2007

Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en hadden een overwater villa. Geweldig! Wij kunnen geen slechte berichten geven over deze accomodatie. De service was geweldig! Mocht je hierheen gaan dan is het kano-ontbijt en bbq op eigen terras een aanrader! De villa's zijn ruim en wij hebben ons hier 10 dagen heerlijk vermaakt. Voor kinderen is er weinig te doen, je ziet dan ook weinig kids.

Al met al een topper voor stellen!

Gereisd met partner in augustus 2007

C. Floor, 29-5-2006

Dit is paradijs op aarde. Vanaf de luchthaven met een luxe jacht naar de overwater receptie. De overwater bungalows zijn mega ruim en service is top. 's Avonds worden de gordijnen gesloten en het bed opengeslagen. De 2 restaurant zijn gevarieerd genoeg om een week lang lekker te eten. Vooral het restaurant op het strand is zeer gezellig. Tijdens het verblijf op dit resort loop je de kans meerdere celebrities tegen het lijf te lopen. De receptie is vriendelijk en helpt graag bij het organiseren van excursies
Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bora Bora Nui in Bora Bora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bora Bora Nui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bora Bora Nui scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: