Hotel Wellesley Resort *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wellesley Resort bij:

2 reviews over Hotel Wellesley Resort in het Nederlands

tegenvaller in Fiji

Jose Schijven, 2-12-2009

Tijdens onze rondreis op de Fiji eilanden hebben wij ook drie nachten in dit hotel doorgebracht. Na een lange vliegreis en autoreis kwamen we bij het Wellesley resort aan. We werden vriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Eenmaal op de kamer aangekomen bleek dat men het bed keurig had opgemaakt maar helaas lagen de vieze lakens van de vorige gast nog op het bed. Ik heb vervolgens 3x moeten vragen om schone lakens en pas tegen de avond was er eindelijk iemand die even meeliep en het onderlaken verschoont heeft maar volgens haar was de rest gewoon schoon hoor.......uiteindelijk hebben we maar zonder bovenlakens en kapotte dekens geslapen. Het eten was redelijk, alleen weinig keus en je moet bij het ontbijt al kiezen wat je bij de lunch of het avondeten wil. Ik vond dit hotel echt het meest tegenvallen van alle hotels die we op Fiji bezocht hebben.
Gereisd met partner in oktober 2009

kleinschalig en heel gastvrij

Marjoke, 28-2-2009

In februari 2009 (zeer recent dus) waren wij 3 dagen in dit resort. Wat een prachtig, vriendelijk en verzorgd geheel. Het is piepklein, waardoor je je echt gast voelt en de mensen die er werken zijn ontzettend vriendelijk.

Als je een rustige, exclusieve, romantische omgeving zoekt, raden we je aan hierheen te gaan. Het enige nadeel is misschien dat het erg afgelegen ligt, waardoor je, als je langer dan 3 dagen blijft, afhankelijk bent van vervoer van taxi's naar wat grotere steden. Elke dag worden er excursies aangeboden; voor ons was het heerlijk om gewoon lekker aan het zwembad te liggen na 5 weken rondtrekken in Nieuw Zeeland. Suva ( de hoofdstad) is een mooie afwisseling als je de rust beu bent.

Het eten in dit resort is niet heel erg culinair, maar prima verzorgd en smakelijk.

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wellesley Resort in Pacific Harbour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wellesley Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wellesley Resort scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.