Hotel InterContinental Fiji Golf Resort & Spa *****

Fiji
Hotel InterContinental Fiji Golf Resort & Spa
InterContinental Fiji Golf Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor InterContinental Fiji Golf Resort & Spa bij:

1 review over Hotel InterContinental Fiji Golf Resort & Spa in het Nederlands

Heerlijk hotel

Niels, 16-3-2011

Dit hotel heeft voor ons sowieso een streepje voor omdat wij hier getrouwd zijn. Maar los daarvan is het hotel zeker aan te raden voor eigenlijk iedereen. Wij hadden ivm ons huwelijk ook familie meegenomen (met kinderen) en zij vonden allen de voorzieningen en service top. Mooie ruime kamers (zowel de standaard kamers als de zeezicht suite) met allemaal een bad op het balkon. Heerlijk om hier 's avonds nog even in te liggen. Grote zwembaden (een deel voor kinderen en een deel voor alleen volwassenen), goede restaurants en fijne loungeplekken. De prijs voor zo'n goed hotel vonden wij erg meevallen. De locatie aan een baai is erg mooi maar wel relatief ver van de (grotere) plaatsen. Personeel is erg vriendelijk en probeert je het naar de zin te maken. Het alomtegenwoordige "Bula" (=hallo) laat je een paar weken later nog niet los.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterContinental Fiji Golf Resort & Spa in Natadola Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterContinental Fiji Golf Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterContinental Fiji Golf Resort & Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: