Hotel The Westin Denarau Island Resort & Spa *****

Fiji
Nadi
Hotel The Westin Denarau Island Resort & Spa
The Westin Denarau Island Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Westin Denarau Island Resort & Spa bij:

3 reviews over Hotel The Westin Denarau Island Resort & Spa in het Nederlands

prachtig luxe resort

Jose Schijven, 2-12-2009

Tijdens onze rondreis door de Fiji eilanden hebben wij hier drie keer een overnachting gehad vanwege de ligging nabij de luchthaven en marina. We werden steeds weer verrast door de prachtige kamers en de geweldige bediening. We kregen steeds een upgrade omdat we een king-size bed wilden en dat zonder extra kosten. En wat voor 'n bed was dat! Echt megagroot met stapels heerlijke frisse kussens erop. Bij de bar kan je heerlijke cocktails drinken en die zijn echt niet duur. Het personeel is echt supervriendelijk! Kortom, een echte aanrader dit hotel.
Gereisd met partner in november 2009

Paradijs

Judith, 5-11-2009

Na 6 weken door Australie in hostels hadden we thuis al dit hotel geboekt in de hoop om onze reis af te sluiten in een luxe resort met alles erop en eraan. En onze verwachtingen kwamen helemaal uit, wat een heerlijk en prachtig resort. De staff is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het enige nadeel is dat alles erg duur is. Voor een uitgebreide massage ben je zo 200 euro kwijt, voor het eten hebben de eerste avond in het hotel gegeten. We kozen voor het Spaanse restaurant, kregen de menukaart en schrokken enorm van de prijzen; 26 euro alleen voor het voorgerecht wat een buffet was. En door de ober werd duidelijk gezegd dat je maar een keer naar het buffet mocht! Zoals het goede Nederlanders betaamt, hebben we onze borden volgeladen!

Ook internet was peperduur, 21 euro per uur terwijl het in het dorpje maar € 1,50 per huur was.

We hebben de dagen erna de gratis 'bulla' bus genomen naar het haventje waar zat restaurantjes zijn, met name de pizzeria is een aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2008

Guido Claessen, 30-9-2007

Wat een super resort!!! Als je op zo'n lekker eiland zit , wil je ook een goed resort. Nou dat is ons gelukt. Alles is gebouwd in open stijl. De kamers zijn puur luxe. Je mag kiezen op wat voor een kussen jij wilt slapen. Het ontbijt is een en al luxe. Kortom: Het is een heel stijlvol resort , voor degene die iets meer is gewend en dit ook nu weer wil meemaken.
Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Westin Denarau Island Resort & Spa in Nadi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Westin Denarau Island Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Westin Denarau Island Resort & Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: