Bungalow Rarotonga Backpackers Beachfront Complex

Bungalow Rarotonga Backpackers Beachfront Complex
Rarotonga Backpackers Beachfront Complex

1 review over Bungalow Rarotonga Backpackers Beachfront Complex in het Nederlands

Heel veel relax met Hammocks genoeg hier

DiM, 4-1-2009

ik ben ier voor een week geweest in een beachfront bungalow voor 3 personen (een twee personen bed + een persoon bed voor een kleine familie). Ik was daar allen en daarom had ik genoeg ruimte, maar die bungalow zou te kleine zijn voor 3 personen. Er was een durdere bungalow er bij, micschien was het ook groter. Paul was vriendelijk en kookt een lekkere barbecue een keer per week. Het strand is mooi, maar jij kan daar niet swemmen door het lage reef: jij moet 10 minuten op het strand richting zoud lopen, en dan is het heel mooi om te swemmen. Ik zou daar terug, maar niet met mijn familie, want ze vinden kleine lopende insecten niet eerlijk. In Rarotonga moet jij een duurder resort hebben als jij geen insecten in jou bungalow wilt, maar op het strand is het normaal denk ik.
Gereisd alleenreizend in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Rarotonga Backpackers Beachfront Complex in Rarotonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Rarotonga Backpackers Beachfront Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Rarotonga Backpackers Beachfront Complex scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.