Hotel The Breakers Dive & Watersports Resort

Hotel The Breakers Dive & Watersports Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag32°19°

We hebben een aantal aanbieders voor The Breakers Dive & Watersports Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel The Breakers Dive & Watersports Resort in het Nederlands

Geweldig kleinschalig hotel, grote service!

Danny Peters
27-4-2010

Klein, nieuw complex. Heel goed verzorgd, onder Duitse leiding. Eerste aanblik eenvoudig en sober maar binnenplaats en ruimte aan zee heel gezellig en goed verzorgd. Kamers netjes en schoon. Gratis internet (kabeltje kort, zelf langere kabel meenemen voor je laptop). Persoonlijke service, je voelt je hier echt thuis. Personeel spreekt Duits en Engels en is heel behulpzaam en vriendelijk. Eten grote klasse, iedere dag ander thema. Vlees, vis, kip ter plekke bereidt. Net gemeleerd publiek, veel Duitsers, geen Russen. Geweldige bestemming voor duikers, kitesurfers en zonaanbidders die niet willen winkelen. Ligt nl. in the middle of nowhere, 1 uur van Hurghada. Winkelcentrumpje nog niet klaar. 2x per uur gratis busje naar kitesurfclub 7 Bft, 10 min. Ook hier alles wat je je maar kunt wensen, grote service. Laat je pomp maar thuis. Harde wind. Voor partners ligbedjes en parasols. Goede duikclub (Orca) naast hotel. Alle kosten kunnen op je kamer geboekt worden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in april 2010

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenArabisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Breakers Dive & Watersports Resort in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Breakers Dive & Watersports Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.