9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Palm Royale***** bij :

34 reviews over Hotel SENTIDO Palm Royale in het Nederlands

Fantastisch,beslist een keer weer.

Paul 1970, 21-7-2017

Een ruime week All-incl. vakantie in Egypte (hotel Palm Royale Soma Bay).

Het was een zeer luxe,schoon hotel met ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gelegen direct aan het strand en voorzien van mooie zwembaden.

Wij hebben de clubkamer geboekt en hebben ontbeten bij La Terrace op de 1e verdieping met een perfect uitzicht.

De bediening hier was top,je voelde je echt als gast gewaardeerd.

Het eten was prima,keuze genoeg in het all-inclusive restaurant Stella.

Vooral het het eten in het libanees restaurant was heerlijk,ook erg sfeervol.

Het italiaanse restaurant viel wel tegen,zowel wat eten betreft als de aankleding van het restaurant

De foto's in de reisgids klopten precies,zo was het in het echt ook.

Beslist een aanrader dit hotel.

Personeel van Palm Royale bedankt voor de fantastische week in jullie hotel.

Gereisd met partner in juni 2017
Irina Vakulska,

Beste Paul,

Allereerst willen we u namens het gehele team van SENTIDO Palm Royale Soma Bay bedanken voor het achterlaten van uw positieve review en dat u voor uw afgelopen vakantie ons zonnige resort heeft gekozen. Het was ons een waar genoegen dat we u als gasten hebben mogen ontvangen. We hopen dat vele keren nog volgen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Iryna Vakulska

Web coordinator

Uitstekend hotel met goede kite & windsurf lokatie

JM, 4-3-2017

Al de derde maal naar dit hotel geweest terug was alles top: Zeer vriendelijk personeel , uitstekende maaltijden, mooi tuin en strand met uitstekende surf en kite mogelijkheden zowel qua materiaal als omstandigheden naast het hotel Ook zeer aangenaam hotel met veel animatie voor niet surfers. Gaan zeker weer terug
Gereisd met partner in februari 2017

(Afgelegen) Luxe verblijf

verbraeken claude, 6-9-2016

Als je wenst te genieten van een verblijf in een luxueus kader kan je hier terecht. Hotel ligt afgelegen. Buiten 02 andere hotels is er niks te zien in de omgeving.

Ideaal voor surfen, kite (club) juist naast hotel. Dus veel wind.

Mooi zwembad rond (namaak) rotsen loopt deels in het hotel door. Thema rotsen komt terug in het hoofdrestaurant. Maar 01 zwembad beperkt inn grootte.

Minimum 01 extra zwembad is nodig zeker gezien beperkt aantal zetels rond zwembad.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

fantastisch hotel!

Nathalie, 16-8-2016

Super mooi strand erg goed eten geen buikklachten gehad super leuke animatie voor de kinderen dit hotel is een echte aanrader lekker rustig altijd een bedje vrij echt genieten!
Gereisd familie in augustus 2016
Irina Vakulska,

Dear Nathalie,

let me thank you for spending your time on writing this excellent review.

We are happy to hear that you enjoyed your stay completely and we will pass your positive feedback on to the Kid's club team.

The Sentido Palm Royale Team is hoping to see you soon back in our little paradise.

Fantastisch hotel. werkelijk alles is goed.

Willem, 4-6-2016

het is heerlijk hier. voor kitesurfen perfect, voor alleen te zonnen aan de zee of bij het zwembad perfect, ze komen langs of je nog wat wil drinken en als het heel warm is komen ze met koude doekjes langs. Het eten is heel goed div. restaurants (grieks met iedere avond een show van ahcmed), asian heerlijk en italiaans en natuurlijk het hoofd restaurant. De kamers worden heel goed schoon gehouden. Ik ben hier al voor de 10e keer heerlijk,echt een aanrader.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Cadeautje van Hurghada!

Ine C., 14-4-2016

Geweldig hotel met een ijzersterk concept van een geweldig op elkaar ingespeeld team, die werkelijk alles voor je doen. Volgens mij kunnen ze gedachten lezen, want voor je een wens uitgesproken hebt, vervullen zij hem al! Bij zo'n team mis je echt niet de afwezigheid van de General Manager, wat ik nooit eerder meemaakte. Maar goed, niet belangrijk, want je hebt hem met deze mensen niet nodig.

A la Carte restaurants, hebben als bijzonderheid dat de Chefkok Altijd komt uit het betreffende land van die keuken, dus met als gevolg, echt origineel eten uit dat land, en geen Egyptische touch. Heb ik nog in geen ander hotel meegemaakt. Na reservering kan men altijd plaats nemen in het restaurant van keuze, maar ook het Buffetrestaurant Stella, is goed. Eten is smakelijk, en, heel belangrijk, altijd Warm. Kom je ook niet overal tegen.

Kamers superschoon en ruim, trouwens het hele hotel is zeer hygienisch en schoon. Hier zul je echt geen last van je darmen krijgen..

Dus lieve mensen, kies gerust voor dit hotel, het enige waar je spijt van zult krijgen is dat je dit niet eerder gedaan hebt.! Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2016

Billiet, 3-3-2016

Zeker voor herhaling vatbaar.Prachtig hotel goede service .Keuze uit 5 restaurants: hoofdrestaurant met buffet+ Chinees , Albanees,Italiaans en grieks restaurant waar men mits reservatie alle dagen a la carte lekker kan gaan eten.

Prachtige tuin met groot strand (1,2 km)

Goed Animatieteam : Lisa, Julia en mark die ons met veel enthousiasme entertainden.

Gereisd met partner in februari 2016

Geweldig en veilig

F., 3-1-2016

Op zo'n 40 minuten rijden van het airport ligt dit hotel aan een mooie baai. Het strand is heerlijk, strandbedden inclusief windscherm. Er is altijd genoeg plaats. Het hotel is schoon en er hangt een fijne sfeer. Er verblijven nette gasten. Mocht je het matras te hard vinden (in ons geval) na 1 telefoontje werd deze direct vervangen door een zachtere met topper. Kitesurfen kan er goed. Voor een klein bedrag kun je je spullen opbergen daar en pompen ze je kite op, leggen je lijnen uit, helpen je met kite oplaten. Ook kun je duiken, of uitstapjes maken. Het eten is heel variërend, echter het ontbijt en lunch steeds dezelfde variatie. Daar kunnen ze wat aandacht aan besteden. Verder gewoonweg een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2016

Heb het gezien staat onder aan mijn lijst nu

Frank, 21-12-2015

Het was minder goed als wat ik gelezen heb.

Helemaal geen huis rif waar je mooi kan snorkel.

Dit is echt een hotel voor kitesurfers.

Weinig tot geen Nederlanders in dit hotel

Gereisd met partner in september 2015

Wederom een geweldige vakantie gehad

Willem, 19-9-2015

Voor de 8e maal dit hotel bezocht en het blijft genieten. De service, het eten en het gehele complex staan voor klasse.

Het begint natuurlijk als je binnenkomt. De lobby is waanzinnig mooi en de afhandeling bij de receptie snel.

Met 1 buffetrestaurant en 4 a la carte restaurants is het aanbod voor het diner buitengewoon. Alles is schoon en hygiëne staat hoog in het vaandel. IJsblokjes en sla: geen probleem.

De kamers zijn ruim en schoon en het bekritiseerde douchegordijn is vervangen door een glazen wand.

Sentido Palm Royale is een aanrader als je van rust en klasse houdt.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Palm Royale in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Palm Royale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Palm Royale scoort een 9.12 uit 10 op basis van 48 reviews.