Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°18°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Soma Bay voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Caribbean World Soma Bay in het Nederlands

Slecht

Diederik
30-10-2015

Wel een mooi hotel, goede kamers, maar een zeer gebrekkig horeca gedeelte en 98 procent Russen. Geen aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2015

Nooit meer!

Stefanie Van Eeckhout
16-11-2014

Slechtste hotel ooit! Vol met Russen; er werd ons gevraagd om elke dag naar een à la carte restaurant te gaan (to avoid conflicts...). Met 3 kleine kids à la carte... een plezier doe je die kids daar niet mee. Tevens kreeg je op de à la carte een bord voor je neus (geen keuze)... in alle restaurants was het kip of beef. Drank uit plastieken bekers. Personeel heel onvriendelijk! Grote gaten in de verduisteringsgordijnen waardoor onze kids elke dag om 5u wakker waren. Met 2 zieke kids naar huis gekomen ! Toiletten niet proper... 2 man zit te kijken naast de toiletten ipv ze te poetsen. Eten allemaal heel vettig. Geen deftige cocktail te krijgen. Voor wifi moest je bijbetalen! Was ook duur! En werkte dan enkel in de receptie. Personeel komt echt hunkeren voor fooien. Zijn kwaad als je er dan geen geeft.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

GEEN 5-sterren hotel

Danny Lepomme
14-7-2014

Een resort dat naar onze mening niet zijn 5 sterren waard is. Zeer veel Russen, Oekraïners en Serviërs. Pluspunten : - ruim resort met voldoende ruimte - geen ligbedden te reserveren. Voldoende ligbedden aanwezig - Mooi zandstrand. - Duikclub op het resort. Duiken wordt gedaan dmv een Zodiac, dus geen heelder dagen weg. - Kite- en windsurfclub met zeer degelijk materiaal. - Apotheek en dokter op het resort - zeer vriendelijk personeel - ruime en mooie familie-suites.

Minpunten : - hygiëne : reinheid van de zwembaden. Hoofdzwembad had heel wat schimmels in de voegen. Water van het zwembad met de glijbanen was gewoon troebel, en geregeld zeer veel vuiligheid op de bodem. - overlast van vliegen ! - à la carte restaurants zijn GEEN à la carte ! - Drinken & cocktails vaak in plastic wegwerpbekers ! - Slecht eten. Smaakloos en foute gaartijden, geen variëteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Dit NOOIT meer,

B
5-3-2014

Het slechtste hotel in Egypte waar we tot nu toe zijn geweest. Vergane glorie. Er wordt geen onderhoud meer gedaan, Eten slecht en geen variatie. Meerderheid van het personeel onvriendelijk. We waren de enige Nederlanders in het hotel. Meerderheid is afkomstig uit Rusland. In het hotel is bevestigd dat een Russische reisorganisatie scherp heeft ingekocht bij het hotel. Consequentie is dat het hotel het aanbod van eten en services daarop naar beneden heeft bijgesteld. Echter Nederlandse en Duitse reisorganisaties bieden het hotel wel voor een hoge prijs aan, maar deze gasten krijgen hetzelfde, slechtere, aanbod als de Russen. Het animatieteam was het enige positieve bij dit hotel. Het hotel is zeker geen 5 sterren en 4 sterren is ook nog te hoog.

Gereisd met vrienden in Sun Feb 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een mega topper

vanhaecke peter
17-11-2013

caribbean resorts : voor de tweede keer daar geweest , en was nog beter dan de eerste keer. eten zeer goed , vriendelijk personeel, goede animatie , vooral mamadoo was een super kerel . Met ziddan van de duikclub eens de binnenstraatjes van hurghada verkent . maw: een aanrader .

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Heerlijk hotel met super vriendelijk personeel

wendievanleipsig
16-11-2012

Echt een fantastisch hotel, het beste tot nu toe. Het eten in de kleine restaurantjes is erg goed vooral bij de Italiaan. We werden elke keer weer heel goed ontvangen, voor Mister Ezz is de perfecte assistant Food en Beverage echt een geweldige gastheer. Alles zag er schoon en net uit ook de kamers! Grote kamers en heerlijke douche. Eten bij het strand is ook lekker alleen in het grote gebouw hebben we niet gegeten. Verder geen enkel minpuntje over dit verblijf. We hebben alleen maar genoten, met de bus wel een uurtje rijden vanaf het vliegveld maar het is het echt waard!

Gereisd met vrienden in november 2012

Fantastische windsurf plek

Vernet
5-8-2012

Het is een mooi hotel in een fraai aangelegde tuin en bij een langzaam aflopend zandstrand ideaal voor kleine kinderen. Zeer ruime, schone kamers, dagelijkse schoonmaak, elke dag nieuwe handdoeken en vers water in de koelkast, gratis kluis en strandhanddoeken met dagelijkse wissel.Ontbijt prima, lunch is heerlijk bij de standtent en het avondeten in de grote zaal is een minpunt, grote ruimte, druk en rommelig, maar er word aan gewerkt, ze staan open voor kritiek op dit punt. Zeer vriendelijk personeel en voor de afwisseling kun je ook in het b.b.q. of italiaans restaurant eten erg gezellig daar.Geef af en toe een fooitje dat maakt de mensen ook behulpzaam en blij. Mooie, schone zwembaden en glijbaan park. Het ligt in de woestijn, geen probleem we zijn in Egypte, snorkeltrip van touroperator was geweldig evenals de citytrip naar Hurghada.We hebben hier een heerlijke vakantie gehad, gaan terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Heerlijk Hotel

Buytelaar
5-7-2012

Ruim complex,alles is er aanwezig.

Het hotel ligt in de woestijn ,buiten het complex niets te beleven maar dat vonden wij niet zo nodig je hebt er allesPersoneel heel vriendelijk geef ze wat euro's en ze vliegen voor je.Het restaurant was erg schoon het eten heerlijk elke avond een ander thema,ontbijt super,lunch ook super wil je niet in het restaurant eten tussen de middag dan kan je bij het strand ook eten en drinken.Zwembaden worden goed schoon gehouden.De kamers erg schoon ook daar weer geef ze wat euro's en je kan niet meer stuk.Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en schone handdoeken neer gelegt.Je hebt een klein koelkastje op de kamer en ook een kluis dat gratis is.Handdoeken voor het zwembad ook gratis.De accommodatie is erg kindvriendelijk.De kinderen worden leuk bezig gehouden.Leuke zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Een herhaling vatbaar

patrick
7-6-2012

De familiekamers zijn zeer groot, 2 kluisjes, 2 badkamers, 2 koelkasten enz. Het eten is zeer uitgebreid ( Er zijn nog altijd mensen waar het nooit goed is ) Ze zwembaden worden zeer goed schoongemaakt. De kamers worden zeer netjes bij gehouden. Een tip hier en daar doet nog steeds wonderen. De zee is zeer fijn voor kleine kinderen, het loopt langzaam af. In het hoogseizoen moet je vroeg je bed uit om een bedje te reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

vanoo
8-11-2011

Hotel is op zich mooi: groot zwembad, prachtige familiekamers, voldoende zetels op strand en rond zwembad. Maar het eten is ronduit slecht. Alles is lauw, en ongelooflijk vettig. De wijn is niet te drinken. Daarenboven, wordt de drank steeds in plastic bekertjes geserveerd (en als je pech hebt, in wegwerp-bekertjes). Voor overdag aan het strand en rond het zwembad is dat inderdaad geen probleem, maar op restaurant vind ik het onaanvaardbaar. Zeker voor een hotel met 5*. Dit hotel is zeker geen 5* sterren waard!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean World Soma Bay in Soma Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean World Soma Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.