7,5

89 reviews over Hotel Verginia Sharm in het Nederlands

Leuk plekje

Anussara, 15-7-2012

leuk hotel, zeker een aanrader! was in 2007 geweest maar gaan zeker nog terug dichtbij alle stadjes, met taxi ben je zo
Gereisd met partner in januari 2007

voor het geld, prima!!!

vakantiegangers, 25-4-2012

Zeer goedkoop hier naartoe kunnen gaan, als je niet het volle pond wil betalen moet je ook je verwachtingen hierop aanpassen. Voor het geld wat we betaald hebben was het prima. Er zijn veel oostblokkers maar dat heb je nu overal in Egypte. Zelf zijn ze er ook niet het meest gelukkig mee. Wij werden prima door het personeel behandeld. Ze spraken netjes Engels en niets was te veel. Kamer is niet het mees luxe. In eerste instantie niet tevreden over de schoonmaakdienst van de badkamer. Dit werd netjes opgelost. Entertainment was ook in het Engels en echt niet de hele dag Russische muziek. Wij hebben alleen Engelse muziek en Egyptische muziek gehoord. Eten was voor Egyptische normen prima. Je hebt er geen wereldmenu maar daar hebben we ook niet voor betaald. Al met al zijn wij zeer tevreden over prijs-kwaliteit!!
Gereisd met partner in april 2012

ga niet all inclusive, gewoon lekker slapen

C de Vries, 5-12-2011

de kamers zijn prima, het zwembad mooi (wel steenkoud), het personeel meestal vriendelijk. het eten is wel hygienisch maar smaakt naar ... niks! ook met de drankjes is men vreselijk zuinig op het irritante af, oh en de koffie niet te drinken. prima hotel om te zijn en te slapen: ga gewoon niet all inclusive.
Gereisd met vrienden in november 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Verginia Sharm**** bij :

Voor een weekje goed te doen.

Pim Derks, 8-6-2011

Het hotel is de viersterren niet waard. Met name op het gebied van eten viel het ons erg tegen. Vijf keer eerder in Egypte geweest met een all-inclusive formule, dus we weten dat je geen perfecte maaltijden hoeft te verwachten. Dit was echter wel heel erg sobertjes. Iedere dag pasta, vlees wat nog niet eens lauw te noemen was etc. Daarnaast was het door de rellen in Egypte erg rustig (op de eerste dag dat wij er waren waren er misschien 10 andere gasten), waardoor er weinig sfeer in het hotel was.

Wel een prima strand er bij met een mooi koraalrif en een fatsoenlijke pier om in het water te kunnen gaan. Personeel sprak slechter Engels dan normaal, maar deed wel zijn best. Drank was prima geregeld, in glazen en over het algemeen goed koud. Kortom, prima voor een weekje - maar langer had van ons niet gehoeven.

Kamers waren erg groot, met een gigantisch balkon. Werden ook goed schoongemaakt e.d., net als de rest van het hotel.

Gereisd met partner in mei 2011

Geweldig

gaston_marloes, 23-5-2011

Mooie kamer, erg goed eten. Kleinschalig hotel, erg goed bevallen.

Shuttle bus naar het strand waar je kan snorkelen, echt een prachtige onder waterwereld. De shuttle bus brengt je ook naar het centrum. Erg leuk om te winkelen en om op een terrasje te zitten.

Gereisd met partner in augustus 2007

Goed hotel

De heer Gilberts, 29-1-2011

Gezien de negatieve verhalen over dit hotel hier onze positieve ervaring. Wij hadden geboekt voor Halomy Village (aan het strand van Naama Bay) maar door overboeking kwamen we in Sol Verginia terecht (Rass um El-Sid). Oke het hotel ligt niet aan het strand zoals we wilden, echter is er dagelijks gratis vervoer naar het privestrand. Het hotel was prima, goede schone kamers, personeel was zeer vriendelijk (een kleine fooi geeft je het gevoel van een koning). Het eten is, zoals in de meeste hotels in Sharm el Sheikh, niet bijzonder. Onze aanrader, kies halfpension/logies ontbijt, en eet lekker buiten de deur (goed betaalbaar). De insectenbestrijding is iets wat in elk hotel voorkomt en is een service voor de klant, hoe het er ook uitziet. In alle negatieve dingen die wij lezen valt voornamelijk op dat men de hoofdprijs van een Nederlandse standaard verwacht in Egypte voor een minimale prijs. Tja, kies dan voor het duurdere Jolie Movenpick hotel. Wij vonden het hotel goed voor de prijs.
Gereisd met partner in september 2010

echt geen 4 sterren!!!!!!

patricia, 10-1-2011

vergeleken met de andere hotels van onze rondreis was dit toch echt het slechtste...... geen 4 sterren,
Gereisd met vrienden in januari 2011

Nooit meer!

J. Ismail, 27-12-2010

Ze wassen plastiek bekers en vullen die weer met drinken.

De medewerkers maakten elke keer rare grapjes die totaal niet van toepassing waren.

Douchen met schoon water was niet van toepassing, uit de doucheknop kwam vies water met modder.

Eten was zeer slecht, totaal niet te eten. Met name het vlees en kip. We zijn een paar keer ziek geworden.

Het is dus duidelijk dat wij nooit meer terug gaan!

Gereisd met partner in november 2010

all-in blijkt niet open , veel Russen

R, 11-12-2010

Bekrompen reactie op all incl. Sluiten gewoon de bar. Harde muziek tot laat in de avond. Receptie functioneert slecht. Ligging goed. Let op voor de insectenbestrijding rond 17.30 uur. Nee ik zou een ander hotel kiezen.
Gereisd met partner in december 2010

Voor een vreselijke vakantie!

linda, 6-12-2010

Het hotel is echt vreselijk, zelfs voor de lage prijs zou ik er nooit meer naar toe willen. Personeel behandelt je als oud vuil en is voornamelijk gericht op de russen die er voornamelijk komen. Eten is alles behalve vers en wordt meerdere malen opgediend als er nog restjes over zijn. Er zit ook totaal geen variatie in, elke dag koud vlees koude rijst en aardappelen met als toetje rijstepap! Het personeel kan trouwens geen woord engels, maar als je vloeiend russisch kan dan hoeft dit geen probleem te zijn. Verder heb je de hele dag animatie ook voor de russen, hele dag dus russisch muziek en entertainment. Het enige puntje is dat het zwembad wel mooi is, maar daarvoor zou ik niet naar sharm el sheikh willen. veel plezier voor degenen die alsnog wel gaan!
Gereisd met vrienden in december 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Verginia Sharm**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verginia Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verginia Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Verginia Sharm scoort een 7.48 uit 10 op basis van 97 reviews.