8,1

69 reviews over Hotel Tropicana Azure Club in het Nederlands

Hotel is prima, reisleiding niet

J. Havelaar, 8-12-2014

Azure Club is de 'dependance' van het grote Azure hotel, dat momenteel gerestaureerd wordt. Het ligt in het nieuwste deel van S-e-S, waar veel hotels nog gebouwd of afgemaakt moeten worden. Daardoor is het buiten het resort een zooitje, maar binnen ziet het er prima uit. Er is een amfitheater waar het animatieteam shows verzorgt, en bovenin staan "bedoeïenententen" waar je waterpijp kunt roken (250 LE). Het zwembad is groot, met rotspartijen, kindergedeelte, fontein en swim-up bar. Rond de receptie zijn er winkeltjes met dezelfde troep als in de rest van het oord. Het restaurant is ruim opgezet, de obers zijn vriendelijk. Groot nadeel van S-e-S is dat er veel Russen zijn, wat een schaamteloos asociaal volk is. Wij zijn van kamer gewisseld na twee rumoerige nachten, en de receptie was begrijpend en behulpzaam. Pas goed op met excursies boeken via de reisorganisatie! De VIP snorkelcruise kost daar €62 waar het bij een excursiebureau €25 kost. Voor exact hetzelfde. Schaam je touroperator!
Gereisd met partner in november 2014

Verbeteringen zeker nodig

janneke donker, 17-11-2014

Het hotel ziet er in eerste instantie aardig uit. De sfeer rond het zwembad is goed en de kamers zijn fijn groot. Echter is het eten in het buffetrestaurant zeer eentonig. en ook de a la carte restaurants zijn niet fantastisch. Voor een fooitje vliegt het personeel voor je, zonder fooitje kom je er maar bekaaid af. Wifi is in de lobby verkrijgbaar tegen betaling, echter als het werkt... ( ik zou zeggen ga even verderop naar de starbucks voor een goeie kop koffie en gebruik daar de wifi)Het animatie team doet erg zijn best en gaan leuk met de kinderen om. Helaas hebben de russen dit hotel ook ontdekt, met alle gevolgen van dien. Het strand is bereikbaar met een busje in ongeveer 10 minuten.. Het is het strand van een ander hotel, de voorzieningen daar zijn aardig maar regelmatig ligt daar het water van het toilet en douche. Over het algemeen zou het hotel eenvoudig zijn service en faciliteiten kunnen verbeteren waardoor de beleving een stuk beter wordt.
Gereisd met partner in november 2014

Goed hotel

Gerard, 6-3-2014

Qua opzet is het een leuk hotel, niet te groot zoals club azure en de kamers waren erg goed en groot.

Qua eten en drinken is het maar net wie er die dag verantwoordelijk is voor het bereiden van want de ene dag is alles goed en de andere dag is alles matig.

Het grote zwembad is ijskoud en zit er een beetje verwaarloosd uit echter heb je bij de glijbanen een bad zitten die verwarmd is, let wel je moet hier voor 10 uur hier zijn wil je zeker een plekje hebben.

Je kan ook eten in twee restaurants echter krijg je hier het idee als je de laatste ronde heb gereserveerd dat ze je liever kwijt zijn.

Mindere van dit hotel is de gasten die je parfums, massage, excursies willen verkopen je regelmatig lastigvallen.

Wat betreft Alex de jongen die het duiken en of snorkelen regel die is aardig echter hij beloofd dingen die niet waargemaakt kunnen worden dus let daar mee op als je een trip regel bij hem.

Andere mindere ervaring is dat een van de jongens achter de hoofd bar erg arrogant is.

Gereisd met vrienden in februari 2014

Een zalige zon, maar daar blijft het ook bij!

Thierry, 6-1-2014

Na een uitputtende reis met tussenlanding laat aangekomen in dit hotel. Het receptiepersoneel reageerde onmiddellijk onvriendelijk: geen welkom en met tegenzin werd de bagage naar onze kamer gebracht. Eenmaal op de kamer... Shock! Er hing een kattenpis geur, tussen de lakens troffen we uitwerpselsporen en bloedplekken aan. Ook bij de gordijnen van hetzelfde liedje. De schuifdeur stond op een kiertje en kon niet verder dicht, wel een probleempje als je op het gelijkvloers zit. De badkamer in 1 woord: schimmel! Dan spreken we nog niet over het toilet dat vuil is en een hele tijd blijft lopen enz... 3 kamers hebben we uiteindelijk bekeken ( dan al 2u later) en het ging van kwaad naar Erger! Het eten is niet hygienisch, smaakloos en ongevarieerd. Daarnaast voelden wij ons precies in een refter is Moskou.(95% niet respectvolle, zatte russen). De bars stinken, het drinken mierzoet. Het positieve is het zwembad maar met de uitspraak "schoon van ver maar ver van schoon", schimmel en ijskoud!
Gereisd met partner in december 2013

Graag terug

francoismaes47, 20-12-2013

In dit hotel is alle personeel uitermate vriendelijk en hulpvaardig. het eten is lekker, het onderhoud prima. Ligt natuurlijk in doodse omgeving, maar via verwant hotel Tropicana Grand Azure kan je naar strand en de prachtige, 900 m lange, loopbrug in zee.

Wij hadden wel het geluk dat de bezetting laag was.

Gereisd met partner in december 2013

niet te goed

geert, 24-8-2013

vind dat eten niet zo goed ook twee dagen voor afreis ziek geworden van de vis. personeel wel heel vriendelijk maar is wel een heel lawaaierig hotel zekers in de avond tot rond twee u moet je niet denken van te slapen .zat juist op de laatste kamer aan de arene en heb iedere nacht rond 1.30 moeten vragen om de muziek af te zetten was niet te doen om te slapen.eten ook niet mijn ding ben vermagerd naar huis gekomen hahaha
Gereisd met partner in augustus 2013

Leuk voor 1 week, niet voor 17 dagen.

s.uzanne__, 10-8-2013

Ik ben samen met mijn vriend naar dit hotel geweest. De kamers het zwembad en de lobby zijn erg mooi en groot! Het grote nadeel was dat er savonds bij het Resort niks te doen was. Het animatieteam organiseerden vrij weinig en als er iets georganiseerd werd was dat alleen bedoeld voor kinderen. Niks voor volwassenen dus wat erg jammer was!

Onze reisleider heeft gezegd dat we het beste een taxi konden bestellen vanuit het hotel. Dit hebben we gedaan, maar het hotel weigerde een taxi voor ons te regelen. Dat was volgens hun niet mogelijk in de avond. Daarom konden wij de omgeving niet verkennen, tot de laatste avond. We hebben een taxi op straat aangesproken en gezegd waar we heen wilden: Naama Bay. Dat is echt een aanrader! Super gezellig!

Het eten valt heel erg tegen in het Resort. 's avonds totaal geen afwisseling. Er staat op een bord dat er iedere dag een ander thema is wat eten betreft. Dit werd niet uitgevoerd!

Voor 1 week relaxen is het goed te doen, maar geen 17 dagen!

Gereisd met partner in juli 2013

gewwon doen

herwin, 6-4-2013

eten perfect , altyd vers en warm. 2 a la carte restaurants een aanrader , je moet wel snel alles achter elkaar opeten.strand aan de overkant te bereiken te voet of via treintje, daar heb je een fris en met schuim getapt biertje, aan de beachbar heb je een 4 tal snachkeuzes.aan het zwembad worden de onbewaakte handdoeken weggenomen voor 7u30.personeel vriendelijk , een fooie doet wonderen.minpuntjes zijn wel de onverzorgde coctails , biertjes en bv gin tonics s'avonds na 21 uur in de lobbybar, géén ijs meer , citroen op .conclusie : zeer goede vakantie gehad, zonder wind schitterend voor het snorkelen en na 11 x egypte( waarvan verscheidene 5*) één vd beste hotels ivm het eten.zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Wat een heerlijke vakantie!!

Cynthia, 28-3-2013

We zijn gisteren terug gekomen van een heerlijke week in dit hotel. Prachtige ruime én schone kamer, ook genoeg kasten e.d. om je kleding in te doen. Gratis kruisje op de kamer en een koelkastje, altijd fijn.

Het bed was redelijk goed, hebben we wel eens anders mee gemaakt. We hebben ook de massage genomen bij de healthclub en die was prima. De BBQ waar je voor gevraagd kan worden zou ik niet aanbevelen. Afgezien van dat het je 100 L.E. kost is het vlees te droog om gewoon door te slikken. Zonde van je geld dus, kan je beter besteden aan fooitjes. De Italiaan was ook niet om naar huis te schrijven. Porties zijn zo klein dat ze de deur goed dicht moeten houden anders waait het van je bord af :-)

Eten in het buffet restaurant is echter prima. Veel keuze waardoor er altijd wel iets van je gading bij zit. Dagje snorkelen en op het strand liggen is ook aan te bevelen aan de overkant, prachtig!! Al met al hebben wij een heerlijke week gehad en komen graag weer terug!

Gereisd met partner in maart 2013

heerlijke 2 weken

Danny van der Ven, 26-3-2013

Tropicana Azure Club hotel is een hotel gelegen tegenover het Beach hotel met de zelfde naam. Azure Club heeft een heerlijk groot zwembad en via het hotel aan de overkant met tevens een geweldig zwembad kom je gemakkelijk op het strand. Er gaat tevens een shuttlebus naar het strand

Kamers zijn ruim we hebben een familiekamer geboekt deze heeft 2 single bedden en 1 groot bed een aparte kamer heerlijke stortdouche

Niks te klagen over het eten, wij zaten er 2 weken dus na een tijdje gaat het buffet je wel een beetje tegenstaan. alles smaakte prima en obers hielpen je graag als je een fooitje had gegeven eerder in je vakantie(zonder fooi doen ze niks) genoeg te kiezen qua eten en mocht het menu die dag je niet aanstaan kon er altijd pasta worden gemaakt. de 2 ala carte restaurants ook prima te doen

Personeel loopt zich een ongeluk voor je maar alleen als ze je herkennen en je ze wel eens een fooitje hebt gegeven. drinken staat al op de bar als je aan komt lopen

Gereisd anders in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropicana Azure Club in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropicana Azure Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropicana Azure Club scoort een 8.1 uit 10 op basis van 87 reviews.