5,6

Matig

8 reviews over Hotel Tower Bay Resort & Spa in het Nederlands

Eén keer, maar nooit weer!

Stel (30 & 27), 15-5-2014

Bij aankomst hebben we een tijd moeten wachten tot de kamers klaar waren, geen probleem. Toen we onze kamer inkwamen, overal viezigheid, stof, bedden zijn keihard! en badkamer valt van ellende in elkaar. Ik ben heel wat gewend, maar dit slaat echt alles! Meerdere keren om een nieuwe kamer gevraagd en na vier keer te hebben gewisseld, toch maar besloten om ons erbij neer te leggen. 's Avonds veel lawaai en airco maakt ook een hels kabaal. Eerste twee nachten niet kunnen slapen, ook door de keiharde bedden.

Het ontbijt is op zich te doen, maar lunch en avondeten ontzettend vies en chemisch. Tafels waren vies en we hebben meerdere keren gegeten in Naama Bay.

Het zwembad is wel relaxed en werd goed schoongehouden. Ook het snorkelen(huisrif) is supermooi!Laat je niet neppen door touroperator.Wij hadden excursie elders geboekt(veel goedkoper), maar dit werd geannuleerd door touroperator omdat zij het alleenrecht denken te hebben.Uiteindelijk toch in Sharm el Sheikh nog wat kunnen boeken.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ingrid, 20-8-2013

Wij zijn hier met 3 jonge kinderen 10 dagen geweest (6,7, en 9 jaar). Wij hadden goedkoop geboekt dus de prijs/kwaliteit verhouding was goed. Hotel is niet echt 4 sterren waard, maar dat komt wat ons betreft voornamelijk door het eten. Zwembad is super, personeel echt heel erg vriendelijk en het rif voor de deur is zo mooi! Echt gaan snorkelen!!! Animatieteam is ontzettend leuk met de kids, maar wel veel op Italianen gericht.

Excursies regelen via taxichauffeur voor het hotel, is veeeel goedkoper dan op andere manier.

Als je niet te veel van het eten verwacht en gewoon af en toe in de stad gaat eten is het een aanrader!

Als je iets meer te besteden hebt zou ik voor een ander hotel kiezen (die met aquapark schijnt erg goed te zijn!)

Gereisd familie in augustus 2013

Een zwarte dag

Michael, 12-8-2013

Het begon bij binnenkomst toen we twee dode kakkerlakken in onze kamers vonden. Deze werden alleen maar opgeveegd, maar onze ongerustheid nam hierdoor niet af.

De kamer was enorm vies en stoffig en we hebben meerdere keren geklaagd en hebben in een dag drie andere kamers gekregen omdat ze allen vies waren. Het beddengoed was waarschijnlijk in geen eeuwen gewassen want mijn huisstofmijtallergie stak enorm op. De gordijnen waren kapot en niet te sluiten. Door deze factoren hebben we maar een miezerige twee uur kunnen slapen op onze eerste dag.

De badkamers waren vies (hier waren ook kakkerlakken) en we durfden deze niet te gebruiken.

Het eten was ronduit walgelijk en eentonig. De stoelen in het restaurant waren gammel en bij sommige stoelen zak je door de zitting. Daarnaast is het erg waarschijnlijk dat de keuken ook geïnfesteerd is met kakkerlakken, aangezien de kamers (waar geen voedsel te bekennen is) ook kakkerlakken hebben.

De stoelen in de lobby zijn tevens hard als steen.

Gereisd familie in augustus 2013

Heerlijk genieten!!!

Jill&Jas, 21-7-2013

Hotel Tower bay is een heel fijn hotel! Wij hebben dit hotel met een ontspannen en uitgerust gevoel verlaten.. maar wat vonden we het jammer dat de 8 dagen hier om waren! De tijd is zo snel gegaan!

Wij hebben voornamelijk aan het zwembad gelegen.. we namen elke ochtend om 6 uur een duik in het schone zwembad en daarna heerlijk ontbeten... je kan vanaf 7 uur een SUPER ontbijt krijgen! Een gekookt eitje een gebakken eitje of een toast of een crepe! echt teveel om op te noemen! Toen we terug kwamen lag ons handdoek al klaar op ons vaste plekje aan het zwembad echt super! wat was de poolman lief! Er werd zelfs drinken gebracht door de bediening! De russen en de italianen kregen het in een klein plastic bekertje(niet gebracht) en wij Nederlanders in een glas(wel gebracht aan je bedje)!!! we hebben de hele week geen fooi gegeven! Zo zie je maar weer respect is niet te koop.. respect moet van beide kanten komen! Maar natuurlijk hebben we de laatste dag fooi gegeven... je zag de ogen stralen!

Gereisd met partner in juli 2013

goed voor een week

vanessa, 5-6-2013

het hotel is oke voor egypte,t blijft toch egypte dus wat dat betreft oke.wij zijn voor rust en relaxen gekomen en hebben absoluut genoten.Er is werkelijk een fantastisch mooi rif voor de deur,de vissen zie je zonder snorkel al.Nadeel is dat t strand een flink stuk met de trap is maar dat mocht de pret niet drukken.Het personeel is super vriendelijk niets over te klagen al met al prijs verhouding goed!
Gereisd familie in mei 2013

Leuk hotel prijs kwalliteit Goed!

Hendrik, 26-3-2013

Het hotel tower bay ligt dicht bij het centrum met taxi ben je er binnen 5 min en betaald er niks voor zowat. eten is matig,maar dat is bijna overal in egypte er is was altijd wel wat te eten, kamer was goed badkamer is wel binekort aan renovatie toe, heel mooi zwembad en ligt 100 meter van het strand af met netjes onderhouden ligbeden en zandstrandje. Hele mooie snorkel gebied voor het hotel,er stoppen boten met duikers dus dat betekend ook wel iets over hoe mooi het is! verder is het personeel, vriendelijk maar een fooitje is nodig om een top vakantie te hebben!
Gereisd met vrienden in maart 2013

Jammer!

Anenkees, 19-3-2013

Het hotel ligt afgelegen, is erg gedateerd. Waren vele mankementen in onze kamer. Losse kluis, kapotte wc, ijskast en airco, verroeste douchekop....Werden wel snel opgelost. Weinig variatie van het eten bij de maaltijden. Er werd niet goed aangevuld, eigenlijk moest je zelf steeds aangeven dat iets op was. We kregen te horen dat er een nieuwe eigenaar was sinds drie maanden. Misschien als die de nodige verbeteringen aanbrengt dat het nog wat kan worden. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Goede handdoekenservice onder de hoede van Mohamed, hij zorgt ook voor het zwembad. Veel russische gasten die lopen te commanderen en nooit eens dank je zeggen. Een gedeelte van het strand was niet te betreden, de rest was op de rotsen. Er lagen 2 pontons in het water. Hierover lopend zag je aan beide kanten het koraal. Een beetje brood in het water en je ziet mooie vissen.

We hebben het prima naar ons zin gehad maar gaan niet meer terug naar dit hotel. Het is geen 4 sterren (meer) waard.

Gereisd met partner in maart 2013

niet meer naar toe

trap, 11-3-2013

Tower Bay vediend niet de 4 sterren die men hier aangeeft .Eten was niet altijd goed en warm. Kamers waren gedateerd , maar wel ruim en het uitzicht op zee was goed.Vriendelijk personeel . De spa en sauna,s afdeling was niet schoon en de toiletten waren vies .
Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tower Bay Resort & Spa in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tower Bay Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tower Bay Resort & Spa scoort een 5.63 uit 10 op basis van 8 reviews.