Beoordelingen Hotel Tirana Aqua Park Resort****

Tirana Aqua Park Resort****
365 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Tirana Aqua Park Resort****
Nabq Bay, 8500, Sharm el Sheikh

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirana Aqua Park Resort**** in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirana Aqua Park Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Tirana Aqua Park Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 365 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirana Aqua Park Resort**** in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirana Aqua Park Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Tirana Aqua Park Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 544 vakantiefoto's van Hotel Tirana Aqua Park Resort**** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Tirana Aqua Park Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Tirana Aqua Park Resort**** met andere accommodaties in Sharm el Sheikh.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

330 beoordelingen over Tirana Aqua Park Resort****

365 beoordelingen
6,6
7,4
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2013
"Super accomodatie"vertalen
petra koning
8,0

3-4-2013 ik vond het een geweldige accomodatie. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers ruimen schoon. Er wordt de hele dag schoongemaakt, ook de kamers. Er wordt op dit moment onderhoud gepleegd, maar daar heb je amper last van. Zoals de meeste resorts is er in de buurt niets maar alles is met de taxi goed te doen. Wij namen een hotel taxi. Soho square is leuk en kun je rustig shoppen. Nabq is ook erg gezellig. Naa'am bay is groter, maar de verkopers zijn erg opdringerig. Aan het privestrand is nog niet veel aandacht besteed, ze zijn daar ook aan het verbouwen, maar wij hebben ons er prima vermaakt. Snorkelen staat gelijk aan zwemmen in een tropisch aquarium. Het eten is prima, de hele dag door en voor elk wat wils. Ook kun je bij 4 restaurants a la carte eten. Er is iedere avond wat te zien in het buiten theater. Wij gaven het personeel af en toe een fooitje, en daar krijg je een hoop voor terug. En ze verdienen die fooi ook. Wij gaan zeker nog een keer terug.

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Wat een ramp"vertalen
amerike verdoes
1,0

9-3-2013 we waren hier voor de 2de keer en dat was niet voor niets want de eerste keer hadden we echt een geweldige vakantie. helaas waren ze nu aan het verbouwen en er waren zoveel plaatsen waar achterstallig onderhoud was. Op wc's geen sloten en grote gaten in de paden. het personeel was ook niet meer zo behulpzaam als vorig jaar ook niet met een goeie tip. helaas Ik ga niet mee naar dit hotel.

met oudere kinderen, 2012
"Ontzettend genoten"vertalen
natalie_schouten
9,0

5-11-2012 We zijn echt 8 dgn ontzettend verwend. Zwembaden zien er geweldig uit en er zijn ruim voldoende ligplekken. Je kunt zelf kiezen waar je van houd want er is het zwembad met de glijbanen, een drukker zwembad met wat animatie en een relax pool. Tussen het zwembad met animatie en de relax pool ligt nog een gedeelte zwembad waar je kunt liggen als je er een tussenweg tussen wilt. Heel erg leuk zijn de zwembad barren waar je vanuit het water een drankje kunt bestellen. Ik raad iedereen wel aan om meteen de eerste dag een rood vlaggetje bij de handoekservice op te halen en die op te hangen aan je parasol, zodat niet meer alle verkopens je lastig vallen.
Ontbijt was super. Ruime keuze en indien gewenst kun je ei of pannekoek laten bakken. Lunch was meestal erg druk. Snacktijd was smerig. 's Avonds kun je 1x per week dineren in de a la carte restaurants, maar omdat er maar liefst 4 zijn geeft dit behoorlijk wat afwisseling, zowel qua eten als qua ambiance.

met jonge kinderen, Okt. 2012
"Na de 2de keer nooit meer"vertalen
Bastianen
6,0

7-11-2012 We waren er voor de 2de keer, vorige week en we werden in alles teleurgesteld. Het personeel is vriendelijk, maar vergeleken bij 2 jaar geleden was dit veel minder. De hygiëne was ver zoek. In 2010 liep het personeel de hele dag door alles te poetsen. nu bleven mijn schoenen aan de vloer plakken en stond er overal rotzooi...
De animatie was matig. Het eten is wat je kan verwachten bij een buffet. Als je in de rij gaat staan op het moment dat het buffet opent, is het warm, later niet meer. Verder was het wel lekker. De restaurants waren uitstekend. Enige minpuntje is dat er aan een heel hoog tempo opgediend en afgeruimd werd.

met partner, Sept. 2012
"Eten is slecht,"vertalen
klaas
6,0

20-9-2012 allebij ziek geweest,eten is niet warm en staat veel te lang bloodgesteld aan alles en iedereen,ze kennen hier zelfs geen fruitsap

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Prima hotel met fantastische zwemmogelijkheden"vertalen
Syl
9,0

30-8-2012 We hebben het prima naar onze zin gehad. Slechts 10 min transfer vd luchthaven, in de buurt shoppingcentra. Personeel is vriendelijk of je nu wel of geen fooi geeft, dit hebben wij wel gedaan als je nagaat dat salaris rond de USD100 p/mnd ligt, een tuinman slechts USD60,=. We hebben hen en zwembadreinigers niet overgeslagen, vaak de meest harde werkers die zelden fooien krijgen. Egypte is een Arabisch land met gebruiken en gewoonten die daarbij horen. Eten is daarom prima en voldoende gevarieerd, eenieder die daar negatief over doet kan beter thuisblijven en respecteert niet het land waar je in verblijft!! Grote ergernis en asociaal is het volgooien van vele borden eten en dat vervolgens niet opeten en laten afruimen. Plaatsvervangende schaamte! Vooral Engelsen en dit keer in mindere mate Russen maken zich daar schuldig aan. Ramadan was afgelopen, daarna veel Arabische families in complex die met grotere groepen zijn en daardoor ietwat storend overkomen. Mooie glijbanen!!

met jonge kinderen, 2012
"Smerig en zeker niet klantvriendelijk."vertalen
Jeffrey van Esch
6,0

9-8-2012 Personeel en service is zeer slecht. Wanneer je zwaait met geld dan krijg je service. Het personeel is absoluut niet vriendelijk en weten absoluut niet wat ze aan het doen zijn. Zo is het elke keer weer een chaos tijdens het eten. Tafels worden niet afgeruimt en als ze afgeruimt worden dan worden de tafeldoekjes gebruikt om de tafel af te vegen en vervolgens omgedraaid om opnieuw te worden gebruikt. Of er zijn geen glazen of moken, of er is geen water of koffie. Als je dan water wil meenemen voor je vrouw en 2 kinderen dan krijg je 1 flesje mee als het er uberhaupt is. Nee het personeel doet me sterk denken aan gevanigenis personeel.
Over water gesproken let even op als je drank besteld uit een van de automaten aan de poolbar. Het water waarmee de machines worden schoongemaakt komt namelijk uit het zwembad. U leest het goed om de machine door te spoelen word er met een schoonmaakemmer water uit het zwembad gehaald om de drankmachine te spoelen!!!!!

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Heerlijke tijd gehad!"vertalen
Y.
10,0
8,0

19-8-2012 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het eten is inderdaad niet echt geweldig, maar er is altijd wel wat, wat wel goed is. We horen de zelfde verhalen over andere resorts! Kamer zijn super, erg ruim! Onze Familiekamer ( 4105) was wel schoon. Hier en daar wel achterstallig onderhoud, maar het hotel krijgt een andere eigenaar in Oktober ( Tropicana) en ze zijn nu bezig met reparaties. Jammer dat het overal ver vandaan ligt, overal moest je een taxi voor nemen. Wij vonden het personeel héél erg vriendelijke, en ja wij gaven ze af en toe een tip. Dat is nou eenmaal zo in dit soort landen. Zij werken voor nog geen 100,- euro per maand, dus een extraatje kan zeker geen kwaad. Bij het relaxed gedeelte van het zwembad, was het rustig en genoeg ligbedden, je wordt daar niet lastig gevallen door verkopers. De jongens van het zwembad en poolbar houden van een geintje en een praatje. En wat je zelf geeft, krijg je ook weer teurg! Wij hebben in ieder geval genoten!

met jonge kinderen, Juli 2012
"2 weken volop genoten!!"vertalen
Cindy
10,0

22-8-2012 Personeel was erg (kind)vriendelijk! Eten in de a la carte restaurants was goed te doen (gelijk bij aankomst de data's vastzetten) algemene restaurant was erg druk maar ja dat heb je overal in het hoogseizoen. Watertanks bij de pool bar worden NIET met zwembad water schoongemaakt maar met water uit de kraan bij de gootsteen! Kamer elke dag netjes schoongemaakt en kregen elke dag flessen water op de kamer handdoeken werden later gebracht maar ja je kan overal wel moeilijk over doen. Wij hadden lekkage in de badkamer maar dit was binnen no time opgelost. Wij hadden tijdens ons verblijf (met 10 personen) 3 verjaardagen en dit pakte het personeel erg leuk op en kregen ook nog lekkere taarten.Het aquapark is zeker een aanrader wat een gave glijbanen en ook het kinderbad is erg leuk. Dit was onze 3e x in Egypte en zouden zeker terug gaan naar dit hotel! Al met al hebben we 15 dagen genoten had nog wel langer willen blijven! Als jij normaal doet tegen personeel doen zij normaal tegen jou....

met jonge kinderen, Juli 2012
"Top vakantie"vertalen
Nel

24-8-2012 De dokter is zeer vriendelijk
Mooi hotel maar niet zeer luxe
Goede grote kamers en voor kinderen veel toedoen
Wij hebben zeer genoten 15dagen
Eten is er genoeg als je niet te lastig bent
Jammer dat het nergens dicht bij ligt maar met taxi kom je ver
De obers vond ik vriendelijk vooral voor kinderen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?