7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tirana Aqua Park Resort**** bij :

366 reviews over Hotel Tirana Aqua Park Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Keersmaekers-Meynen, 18-8-2013

Dit hotel is zeker zijn geld waard, ruime kamers, enorm zwembadcomplex met leuke glijbanen en vriendelijk gemotiveerd personeel.

Min puntjes, Het eten was niet direct onze smaak, maar als ik de Engelse badgasten heldere borden zag binnenspelen veronderstel ik dat het eerder aan ons lag. het hotel is proper maar als je echt opzoek gaat kan je her en der wat nalatigheid vinden.

In dit hotel zitten weinig Nederlanders en Belgen, voornamelijk Engelsen en Russen, maar ik moet zeggen dat we hier geen problemen mee hadden, deze waren rustig en drongen niet voor aan de buffetten.

Aan het einde van ons verblijf was de ramadan afgelopen, Hierdoor kwamen er veel mensen uit Egypte Saudi etc. aan in het hotel, deze mensen waren een stuk luidruchtiger en de goede sfeer rond het zwembad verdween.De echte gelovigen krijgen in dit hotel een kinderbandje zodat ze geen alcohol kunnen bestellen, dit bandje werd al snel omgekeerd en ze lieten de drank rijkelijk vloeien,

Gereisd familie in juli 2013

nooit meer!

bastiaens katja, 26-7-2013

prachtig hotel ,mooie zwembaden en glijbanen ,mooie kamers.Het horica gedeelde is zeer zwak ,slecht eten en veel het zelfde ,hygiene trekt op niets ,zeer vuile glazen .spijtig want het hotel op zich zelf is mooi maar ik raad het iedereen af voor de hygiene en de maaltijden . veel Englsen die worden daarop handen gedragen ,bij aankomst geen welkoms drankje gehad en anderhalf uur op kamer moeten wachten.Zelf met ons koffers naar het derde verdieping moeten gaan terwijlen ze voor de Engelsen alles deden.
Gereisd familie in juli 2013

super accomodatie

petra koning, 3-4-2013

ik vond het een geweldige accomodatie. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers ruimen schoon. Er wordt de hele dag schoongemaakt, ook de kamers. Er wordt op dit moment onderhoud gepleegd, maar daar heb je amper last van. Zoals de meeste resorts is er in de buurt niets maar alles is met de taxi goed te doen. Wij namen een hotel taxi. Soho square is leuk en kun je rustig shoppen. Nabq is ook erg gezellig. Naa'am bay is groter, maar de verkopers zijn erg opdringerig. Aan het privestrand is nog niet veel aandacht besteed, ze zijn daar ook aan het verbouwen, maar wij hebben ons er prima vermaakt. Snorkelen staat gelijk aan zwemmen in een tropisch aquarium. Het eten is prima, de hele dag door en voor elk wat wils. Ook kun je bij 4 restaurants a la carte eten. Er is iedere avond wat te zien in het buiten theater. Wij gaven het personeel af en toe een fooitje, en daar krijg je een hoop voor terug. En ze verdienen die fooi ook. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in maart 2013

wat een ramp

amerike verdoes, 9-3-2013

we waren hier voor de 2de keer en dat was niet voor niets want de eerste keer hadden we echt een geweldige vakantie. helaas waren ze nu aan het verbouwen en er waren zoveel plaatsen waar achterstallig onderhoud was. Op wc's geen sloten en grote gaten in de paden. het personeel was ook niet meer zo behulpzaam als vorig jaar ook niet met een goeie tip. helaas Ik ga niet mee naar dit hotel.
Gereisd familie in februari 2013

Een echte stresvakantie

wijnants, 18-11-2012

Een zeer slecht hotel strand te bereiken met een busje op het strand zeer primitief onvriendelijk personeel op het strand en het hotel enkel de receptie was slecht prijsverhouding niet goed veel te duur altijd hetzelfde om te eten de plafonds lekken en overal schimmel op bepaalde plaatsen kwam het plafond bijna naar beneden drinken word in vuile en warme glazen gegeven de tafels worden zogoed als niet afgeruimd aan het zwembad moet je al opstaan om 5 uur voor een zetel aan het kinderbad zwembaden waren vies en onveilig je moet het personeel betalen met tips om iets gedaan te krijgen kamers waren vies en vuil airco lekt douche vol schimmel en roest bedden te weinig en lakens wel gevraagd nooit gekregen mijn dochter zelfs luizen gekregen dat wil al wat zeggen electriciteit valt 10 x per dag uit 5 a 10 min wachten op noodgenetator dan heb je ook geen frisdank en het water is ook snel op veel engelsmannen en russen kort samengevat Trekt op gene zak en dat voor een gezin met 7 waarvan 5kids
Gereisd familie in juli 2012

na de 2de keer nooit meer

Bastianen, 7-11-2012

We waren er voor de 2de keer, vorige week en we werden in alles teleurgesteld. Het personeel is vriendelijk, maar vergeleken bij 2 jaar geleden was dit veel minder. De hygiëne was ver zoek. In 2010 liep het personeel de hele dag door alles te poetsen. nu bleven mijn schoenen aan de vloer plakken en stond er overal rotzooi...

De animatie was matig. Het eten is wat je kan verwachten bij een buffet. Als je in de rij gaat staan op het moment dat het buffet opent, is het warm, later niet meer. Verder was het wel lekker. De restaurants waren uitstekend. Enige minpuntje is dat er aan een heel hoog tempo opgediend en afgeruimd werd.

Gereisd familie in oktober 2012

Ontzettend genoten

natalie_schouten, 5-11-2012

We zijn echt 8 dgn ontzettend verwend. Zwembaden zien er geweldig uit en er zijn ruim voldoende ligplekken. Je kunt zelf kiezen waar je van houd want er is het zwembad met de glijbanen, een drukker zwembad met wat animatie en een relax pool. Tussen het zwembad met animatie en de relax pool ligt nog een gedeelte zwembad waar je kunt liggen als je er een tussenweg tussen wilt. Heel erg leuk zijn de zwembad barren waar je vanuit het water een drankje kunt bestellen. Ik raad iedereen wel aan om meteen de eerste dag een rood vlaggetje bij de handoekservice op te halen en die op te hangen aan je parasol, zodat niet meer alle verkopens je lastig vallen.

Ontbijt was super. Ruime keuze en indien gewenst kun je ei of pannekoek laten bakken. Lunch was meestal erg druk. Snacktijd was smerig. 's Avonds kun je 1x per week dineren in de a la carte restaurants, maar omdat er maar liefst 4 zijn geeft dit behoorlijk wat afwisseling, zowel qua eten als qua ambiance.

Gereisd familie in januari 2012

eten is slecht,

klaas, 20-9-2012

allebij ziek geweest,eten is niet warm en staat veel te lang bloodgesteld aan alles en iedereen,ze kennen hier zelfs geen fruitsap
Gereisd met partner in september 2012

Prima hotel met fantastische zwemmogelijkheden

Syl, 30-8-2012

We hebben het prima naar onze zin gehad. Slechts 10 min transfer vd luchthaven, in de buurt shoppingcentra. Personeel is vriendelijk of je nu wel of geen fooi geeft, dit hebben wij wel gedaan als je nagaat dat salaris rond de USD100 p/mnd ligt, een tuinman slechts USD60,=. We hebben hen en zwembadreinigers niet overgeslagen, vaak de meest harde werkers die zelden fooien krijgen. Egypte is een Arabisch land met gebruiken en gewoonten die daarbij horen. Eten is daarom prima en voldoende gevarieerd, eenieder die daar negatief over doet kan beter thuisblijven en respecteert niet het land waar je in verblijft!! Grote ergernis en asociaal is het volgooien van vele borden eten en dat vervolgens niet opeten en laten afruimen. Plaatsvervangende schaamte! Vooral Engelsen en dit keer in mindere mate Russen maken zich daar schuldig aan. Ramadan was afgelopen, daarna veel Arabische families in complex die met grotere groepen zijn en daardoor ietwat storend overkomen. Mooie glijbanen!!
Gereisd familie in augustus 2012

Top vakantie

Nel, 24-8-2012

De dokter is zeer vriendelijk

Mooi hotel maar niet zeer luxe

Goede grote kamers en voor kinderen veel toedoen

Wij hebben zeer genoten 15dagen

Eten is er genoeg als je niet te lastig bent

Jammer dat het nergens dicht bij ligt maar met taxi kom je ver

De obers vond ik vriendelijk vooral voor kinderen

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirana Aqua Park Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirana Aqua Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirana Aqua Park Resort scoort een 7.59 uit 10 op basis van 383 reviews.