6,1

Matig

9 reviews over Hotel Tiran Island Resort in het Nederlands

zeer slecht !!!

Roman-Beernaert, 31-7-2010

Wij hebben geboekt via "stunt van de dag" bij touroperator maar wij zijn een ontgoocheling rijker !!! De foto's op de web bij boeking waren veelbelovend. Achteraf bleken ze een mengeling te zijn van Tiran Sharm met Tiran Island Sharm !!! Boerenbedrog !!! Zeker maar een **(*) waard !!! Het eten was gewoon niet te eten !!! Onze klacht bij touroperator werd gewoon opzij geschoven ... dus zonder gevolg !!!
Gereisd met partner in juli 2010

Na dag 2 van hotel gewisseld

S&L, 27-7-2010

Zoals hieronder al meer staat moet men heel goed opletten bij de boeking van dit resort! Er zijn meerdere Tiran-hotels in deze regio, waarvan ik bijna met zekerheid kan zeggen dat dit de slechtste is!

Een kleine opsomming:

- Personeel onvriendelijk

- Strand heel ver weg (niet alleen door een weg gescheiden!)

- Betaal zeker niet meer voor zogenaamd zeezicht, dit is er niet!

- Warme dranken

- Zeer slechte all inclusive formule

- Vieze glazen

- Eten was van slechte kwaliteit

- Zeker NIET een 'splinternieuw' resort (!)

- Ontzettend veel (luidruchtige) dronken Engelsen

Wij hebben meteen na aankomst geklaagd over de kamer en toen een 'betere' kamer gekregen, deze viel alsnog tegen. Daarna hebben wij zelfs een hotelwissel aangevraagd, omdat wij ons hier niet op ons gemak voelde.

Misschien is het de algemene indruk van de Egyptenaren, maar als wij ooit terug zouden komen zouden wij dat zeker niet in dit hotel doen! Vreselijk!

Redelijke accommodatie

N. Smittenberg, 18-6-2010

Geboekt in februari ´10 had toen een beoordeling van 9,2.

In mei 2010 was de beoordeling teruggevallen tot 5,6.

De accommodatie was redelijk, kamers waren netjes en schoon, personeel was vriendelijk.

Bij aankomst, ´s avonds om ca. 23.00 uur was er geen eten en geen drinken te krijgen, we hadden all inclusive geboekt, of je moest het kopen ad € 7,00 per glas.

Het eten was eentonig, dit geldt voor het ontbijt, de lunch en het avond eten.

De wijnen (wit, rood en rosé) waren heel erg verdunt met water, er zat geen smaak aan.

Geen biertap, het bier werdt uit flesjes geschonken.

We kregen een kamer aan een doorlopende weg, waar 's morgens om 07.00 uur het vrachtverkeer begon te rijden.

dit hotel nooit meer!!

marijkevanwilligen, 14-6-2010

waardeloos hotel,personeel erg onvriendelijk service!!!! niet dus.staat goed beschreven op het internet ,maar die informatie klopt dus echt niet.het enige wat goed was dat was het WEER!!!!

Te duur budget hotel

Richard en Annemieke, 30-5-2010

Alles viel een beetje tegen. Saai eten. Baliepersoneel die klachten niet serieus neemt. Daardoor 3 nachten zonder airco bij + 30 C moeten slapen!

Restaurant-, animatie-, schoonmaakpersoneel waren wel aardig. All incl tot 2300 uur

Snacks om 1600 uur beperkt verkrijgbaar. Wie het eerst komt....

Beperkt aantal winkeltjes op het resort. Overige shopping mogelijkheden slechts per taxi of pendelbus bereikbaar.

Kamer met zeezicht wordt zicht bijna ontnomen door bebouwing aaan de kustlijn.

Gereisd familie in mei 2010

Dramatische ervaring

Erwin_Claudia, 9-5-2010

Hotel Tiran Island Sharm is voor ons een aparte ervaring geweest. Al met al zijn wij door de reisorganisatie misleid d.m.v. de beoordeling waar naar werd verwezen. Door de verwachtingen die wij hadden en daarnaast ook het eten wat echt erg tegenviel is het voor ons nooit meer Tiran Island Resort.

Hieronder zal een onderbouwing volgen van de slechte cijfers die wij geven:

Ligging; In de folder wordt omschreven dat het Hotel slechts gescheiden van een weg aan zee ligt dit is helaas minstens 1,5 km. Ze hebben wel een eigen rif wat wel de moeite waard is.

Service; obers hebben er weinig zin in en zijn niet altijd vriendelijk. Drinken bij het eten zelf halen en bestek en glazen waren niet altijd helemaal schoon.

Eten; dit is werkelijk dramatisch elke dag hetzelfde weinig keus en geen smaak. We hebben zelfs meerdere malen McDonalds laten bezorgen. All-inclusive formule is niet volledig.

Kamers; zijn schoon en op zich redelijk ruim hier valt weinig over te zeggen.

Geen aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

Nooit meer

johnny, 3-5-2010

Het hotel is redelijk,alleen het eten is een drama,het was elke dag bijna het zelfde,of het was koud,water moest je gewoon kopen,all inn was tot 23:00,heel veel russen een paar engelse en heel weinig nederlanders,kleine kamers,voor ons dus wel sharm el sheik maar geen tiran island meer.
Gereisd familie in april 2010

Mooi hotel, slechte service, ligging en eten !

Peter & Cathy, 3-5-2010

Hotel Tiran Island, voor 1 april 2009 Corinthië Hotel, is een mooi, groot hotel met ruime kamers en een prachtig zwembad met poolbar. De gasten van het hotel zijn voor 3/4 Russen en voor 1/4 Engelsen + enkele Nederlanders. Personeel is afstandelijk en niet servicegericht en hebben een hekel aan hun gasten. All inclusive is heel mager en je moet vaak bij betalen. Enkel slecht inlands gedistilleerd, niet eens een tapbiertje. Strand op 800 m langs steile weg, wel busje beschikbaar. Eten in strandbar niet all inclusive, te weinig strandstoelen, zee vanaf strand niet bereikbaar, niets voor kleinere kinderen. In de omgeving om het hotel enkel kale te ontwikkelen vlakten. Het eten is ronduit slecht, smaakloos en overgaar, lange wachtrijen bij de buffetten (met misdragende Russen), vaak geen schoon servies niet voorhanden. Conclusie : dit hotel niet doen, men wil snel geld verdienen, de gasten zijn hieraan ondergeschikt en een noodzakelijk kwaad.
Gereisd met vrienden in april 2010

Schoon hotel, ruime kamers mooi huisrif

Chris & Wilma, 14-4-2010

Tijdens ons verblijf in het hotel waren er weinig nederlanders in het hotel. Degene die er wel waren dachten niet in het juiste hotel te zijn aangekomen. Sharm el Sheikh heeft 4 hotels met Tiran in de naam. Dit zorgt voor verwarring. Men was in de veronderstelling dat het hotel het splinternieuwe 5* Tiran Sharm hotel zou zijn. Dit hotel echter, is een 4* hotel. Let hierop bij boeken! Dit hotel heeft vriendelijk personeel ruime schone kamers, mooie badkamer, fijn zwembad, geweldig huisrif met te veel mooie vissen om op te noemen, een fantastisch strand etc. Het eten is een ander verhaal. Nu zijn wij (met deze vakantie) al 5 maal in Egypte geweest, dus weten we ongeveer wat we kunnen verwachten, maar zo slecht als nu hebben we het nog niet gehad. Het was voornamelijk smakeloos en veel van het zelfde. Erg jammer, omdat er voor de rest weinig te zeggen is over dit 4* hotel.

Chris & Wilma

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiran Island Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiran Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiran Island Resort scoort een 6.08 uit 10 op basis van 11 reviews.