Hotel SUNRISE Grand Select Montemare Resort

Hotel SUNRISE Grand Select Montemare Resort
SUNRISE Grand Select Montemare Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SUNRISE Grand Select Montemare Resort bij:

6 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Montemare Resort in het Nederlands

Zeer goed hotel

Piasecki claudine, 11-9-2015

zeer mooi en goed verzorgd adults only
Gereisd met partner in september 2015

Prachtig gelegen hotel

carla, 31-12-2014

Nieuw,mooi,luxe hotel, gelegen op een schitterende locatie.

Kamers zijn mooi , niet super groot, maar goed ingericht, de service is super, alles wordt voor je gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er zijn verschillende zwembaden, met elk voldoende ligbedden en een bar in de directe nabijheid.

Het restaurant is groot en heeft gelegeheid tot buiten eten op een schitterend terras.

Er zijn aardig wat winkels op loopafstand van het hotel, een supermarkt en apotheek zelfs zeer dichtbij....

Het enige minpunt aan dit hotel vond ik het aantal trappen....het ligt namelijk op een helling.

Ik heb er een zeer aangename vakantie doorgebracht en ga zeker binnenkort terug!

Gereisd alleenreizend in december 2014
Wael Wali, Hotel Manager, 15-1-2015

Dear Carla,

Thank you very much for taking the time to post your positive review.

It is rather pleasing to know that we have provided you with a memorable holiday.

We are all looking forward to welcome you back soon.

geweldig complex super releaxen

meneer Ruys, 18-12-2014

je wordt er echt in de watten gelegd,personeel erg zorgzaam en behulpzaam.

Het eten is elke dag weer anders met zorg bereid,en geen eenheidsworst.

mooi complex met nette en verzorgde kamers

Gereisd met partner in december 2014

Dear Mr. Ruys,

Thank you for much for your wonderful review.

We are so glad that you have found our staff to be very caring and helpful. Also that you have liked the variety of food.

We look forward welcoming you back "HOME"

Best Regards,

fantastisch hotel

fenny, 13-12-2014

geweldig hotel in aanbouw...mooie grote kamers ..lekker eten ..personeel super vriendelijk...direct aan zee..
Gereisd met vrienden in december 2014
Wael Wali, Hotel Manager, 15-1-2015

Beste Fenny,

Met vriendelijke groet,

t blijft Egypte....

vandersmissen.peter, 26-11-2014

Uitzonderlijke mooie ligging, spectaculair zicht over de Rode zee, mooie tuinen, prachtig zwembad, leuke strandbar/resto...

In een ander hotel zou ik zeggen perfect, maar ze hebben de pretentie om een 5-sterren plus hotel te zijn, ze zijn echter slechts een ietsje beter dan het gemiddelde Egyptisch 4* hotel maar dat rechtvaardigt zeker niet de hoge prijs... Ter verduidelijking:

Kamers zijn niet luxueuzer dan gemiddeld hotel in Sharm, geen gevarieerde buffetten, alcohol is even local, meerderheid van personeel spreekt géén/heel slecht Engels (al zijn ze wel supervriendelijk en ter goeder trouw!), wat je ook besteld aan welke bar/restaurant ze brengen steeds iets verkeerd, poetsploeg laat na, duikcentrum is pure oplichting (oekrainse eigenaar, je merkt het aan de staff..), a la carte= extra charge, animatieteam is compleet overbodig wegens onbekwaam (adultsonlyhotel, animatieteam 15jaar!!!), alleen bereikbaar tevoet/taxi en geen shuttle voorzien, héél véél trappen...

Gereisd met partner in november 2014

Dear Mr. vandersmissen,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

Hotel Manager

Prachtig hotel met goede service

michiel, 20-11-2014

Goede service, direct aan het strand en gevarieerd eten. Uitstekend hotel.
Gereisd met partner in november 2014

Beste michiel,

Met vriendelijke groet,

Hotel Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Montemare Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Montemare Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Grand Select Montemare Resort scoort een 8.96 uit 10 op basis van 10 reviews.